picnik

picnik

فال روزانه پنجشنبه

فال متولدين فروردين

يك دوست صميمي و نزديك كه براي مدت هاي طولاني او را نديده بوديد را امروز ملاقات خواهيد كرد. همين مساله باعث مي شود تا بقيه روز خود را در شادي زياد سپري كنيد و براي برنامه ريزي براي آينده بهتر تصميم بگيريد. شما اطلاعات بسياري براي به اشتراك گذاري با ديگران داريد به همين دليل، بهتر است ملاقات با اين دست را كوتاه و ادامه حرف ها را به جلسه ديگري موكول كنيد. امروز متوجه خواهيد شد همه چيز چرخه رشد خود را دارد و اين شامل روابط عاشقانه نيز هست. هر دو شما دوست داريد نوع رابطه تان تغيير كند و مسايل جديد را تجربه كنيد.

فال روزانه 2 امروز تولد من در سايت من و تو

ف

فال متولدين ارديبهشت

امروز ممكن است خانه خالي باشد و ديگر اعضاي خانوده به تفريح يا مهماني رفته باشند. اين بهترين فرصت براي شما است تا كارهاي عقب افتاده خود را به انجام برسانيد. شايد در ابتدا از انجام آنها شانه خالي كنيد اما به اين فكر كنيد تمام شدن آنها تا چه اندازه كارهايتان را جلو مي اندازد. در ضمن، هنگام غروب نيز مي توانيد تفريح كنيد. امروز با همه وجود دوست داريد نظر فرد دلخواه خود را جلب كنيد. البته دچار تضاد فكري هم مي شويد. از يك طرف برخي كارها را دوست داريد انجام دهيد و از طرف ديگر دوست نداريد. بهتر است خيلي احساسي تصميم گيري نكنيد.

فال متولدين خرداد

فردي كه بسيار به شما نزديك است امروز خيلي حال خوبي ندارد. بهتر است نيازهاي او را دريابيد و خواسته هايش را برآورده كنيد. البته، حس همدردي و درك بالايي كه امروز داريد نيز در اين مسير به شما كمك خواهد كرد. مراقب سلامت جسم خود باشيد تا در اين سرما دچار بيماري و خودتان خانه نشين نشويد. امروز نمي توانيد براي رابطه عاشقانه كنوني خود درست تصميم گيري كنيد. البته شايد با تفكرات درست و منطقي آخر روز به نتيجه برسيد اما در حال حاضر كاري براي آن نمي توانيد انجام دهيد.

فال متولدين تير

هدفي كه مدت ها به دنبال آن بوده ايد هنوز هم از شما بسيار دور است. همين باعث مي شود تا امروز بي خيال آن بشويد و ديگر آن را پيگيري نكنيد. اما اين بار به اين معني نيست كه شما هرگز نمي توانيد آن را محقق كنيد. شايد اين وقفه باعث شود بهتر فكر و تصميم گيري كنيد. اصلا نااميد نباشيد. در عوض، امروز اين شانس را داريد تا به فرد دلخواه خود نزديك تر شويد. شما با جاذبه فكري و ظاهري خود مي توانيد او را به خود جلب كنيد. لطفا در گرفتن نتيجه عجله نكنيد تا نااميد نشويد.

فال متولدين مرداد

امروز شايد يكي از اعضاي خانواده شما دچار مشكل بشود. همين باعث مي شود تا از محل كار به خانه برويد و به او كمك كنيد. از طرفي مسووليت هاي كاري بسياري نيز بر عهده شما هستند كه بايد به سرعت انجام دهيد همين باعث سردرگمي شما مي شود. اما فردي كه دچار مشكل شده اين مشكل را براي شما حل مي كند: او مي گويد همه چيز خوب است و شما بايد به سركار خود بازگرديد. امروز همه فكر و ذهن شما درگير فردي است كه دوستش داريد و حتي يك لحظه هم نمي توانيد ياد او را از ذهن خود خارج كنيد. همين مساله باعث مي شود تا براي جلب توجه او هر كاري از دستتان بر مي آيد انجام دهيد. اما بهتر است براي اينكه موجب وحشت طرف مقابل نشويد، كمي با صبر و سياست رفتار كنيد.

حتما بخوانيد فال روزانه پنجشنبه 18 دي ۱۳۹۳

فال متولدين شهريور

مساله مهمي در محل كار باعث مي شود تا تلاش هاي زيادي در جهات بهبود امور شغلي خود انجام دهيد. البته در ميانه انجام كارها چند باري دچار اين ترديد مي شويد كه آيا توانايي و مهارت انجام چنين كارهايي را داريد! اما اجازه ندهيد اين افكار منفي شما را از ادامه تلاش ها بازدارد. با همه تمركز و دقت خود به جلو پيش برويد و به خود ايمان داشته باشيد. امروز بين دو انتخاب گرفتار مي شويد و نمي دانيد كدام يك بر ديگري برتري دارد. هر دو اين افراد ويژگي هاي خوبي دارند كه باعث جذب شما مي شود اما نمي دانيد كدام را بيش از ديگري دوست داريد. اما بدانيد به اندازه كافي بزرگ هستيد و بايد تصميم صحيح اتخاذ كنيد.

فال متولدين مهر

سفري كه مدت ها منتظر آن بوده ايد به دلايل مختلف عقب خواهد افتاد و دليل آن نيز مسايل مالي است. اجازه ندهيد اين مساله شما را نااميد كند. اين مساله موقتي است و مي توانيد در فرصتي ديگر اين سفر تفريحي را انجام دهيد. از اين كه براي فرصت بعدي برنامه ريزي كنيد، هراس نداشته باشيد. در آن زمان حتي اگر پول نداشتيد، مي توانيد از دوست خود قرض كنيد. امروز متوجه مي شويد فرد به خصوصي شيفته شما شده است. شما نيز از اينكه فردي تا اين اندازه حواسش به شما است خوشحال هستيد. اين احساس باعث مي شود با روحيه بهتر كارهاي خود را انجام دهيد.

فال متولدين آبان

كار مهمي به قدرت مديريت و تمركز و توجه بسيار زياد شما نياز دارد. پشتكار و ارده اي عجيب امروز همه وجود شما را فرا مي گيرد و مي توانيد به خوبي از عهده وظايف خود بر بياييد. البته خيلي هم سخت كار نكنيد. در ميان راه كمي به خود استراحت بدهيد تا ناگهان از پا در نياييد. اين بار آن قدر در كار غرق مي شويد كه غذا خوردن را فراموش خواهيد كرد. انرژي هاي امروز باعث مي شوند تا در مقابل رابطه كنوني خود واكنش دفاعي نشان بدهيد. اما بهتر است روي رفتار و افكار خود كنترل داشته باشد و اگر مساله اي ناراحت كننده به وجود آمده است، ببخشيد و فراموش كنيد.

فال متولدين آذر

شريك عاطفي يا كاري شما امروز در حالت هاي روحي بسيار بدي قرار خواهد داشت. شما سال هاي بسياري است كه در كنار هم هستيد و اين روان گسيختگي باعث ناراحتي شما خواهد شد. حتي شايد بسيار عصباني بشويد و نتوانيد پاسخ درست و درخور به او بدهيد. اما بايد با صبر و آرامش همه مسايل را كنترل كنيد. اين حس عصبانيت در انتهاي روز به اتمام خواهد رسيد. در رابطه عاطفي خود خيلي تلاش نكنيد همه چيز را با زور و اجبار در بهترين حالت حفظ كنيد. گاهي رها كردن مسايل نتيجه بسيار بهتري خواهد داشت.

حتما بخوانيد فال روزانه دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

فال متولدين دي

شما به طور كلي و در حالت عمومي، در مورد مسايل كاري بسيار استعداد و نبوغ بالايي داريد. اما امروز احساس مي كنيد اين حس به طور كلي از بين رفته و ريشه آن خشكيده است. هر چه قدر هم تلاش كنيد نمي توانيد ايده هاي جديد ارايه دهيد. بهتر است همه تمركز امروز خود را بر كارهاي روزمره و عادي بگذاريد. فردا روز ديگري است و شايد شانس موفقيت شما زياد باشد. امروز با شريك عاطفي خود رابطه خيلي خوبي نخواهيد داشت. احساس مي كنيد سر هيچ و پوچ با هم مشاجره مي كنيد. خيلي به اين مسايل اهميت ندهيد زيرا اوضاع را بدتر خواهيد كرد.

فال متولدين بهمن

امروز نمي توانيد به درستي ارزش ها را از ضدارزش ها تشخيص دهيد. نمي دانيد چطور بايد با يك مساله ساده كنار بياييد. تردد زيادي كه در دلتان وجود دارد باعث شده است تا در شرايط فكري و روحي سختي قرار بگيريد. شما قلبا دوست نداريد كاري براي دوست خود انجام دهيد اما دوستتان به اين كمك نياز دارد. اما پيش از پاسخ نه يا بله دادن به او ، همه شرايط و موقعيت ها را بسنجيد تا بعدها پشيمان تر نشويد. امروز احساس مي كنيد فرد موردعلاقه تان با احساسات شما بازي مي كند. اين مساله باعث مي شود تا در مقابل او بايستيد. اين كارها رابطه شما را متزلزل خواهد كرد.

فال متولدين اسفند

امروز بدون اينكه بدانيد چرا، احساس دلتنگي، بي حالي و بي حوصلگي داريد. بسيار تلاش مي كنيد تا دليل اين كسالت را بيابيد. حقيقت اين است كه دليل خاصي براي آن وجود ندارد. اما بدانيد اين احساس پايدار نيست و فردا دوباره به حالت عادي باز خواهيد گشت. شايد لازم باشد بيرون برويد و كمي تفريح كنيد. امروز حقايق مهمي را در مورد شريك عاطفي خود متوجه خواهيد شد. شما در حال وارد شدن به فاز تضاد و كشمكش هاي روحي هستيد و بهتر است برخي از مسايل را از سر خود بيرون كنيد. در آينده فرصت هاي بهتري منتظر شما خواهند بود.

فال روزانه 2 امروز تولد من در سايت من و تو

ف


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۶:۰۵ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی