picnik

picnik

فال روزانه يكشنبه 10 بهمن ماه 95

فال روزانه 2 امروز تولد

فال روزانه امروز تولد

فال روزانه امروز روز تولد

فال روزانه 2 امروز روز تولد

 چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

دوست عزيزي كه ۱۰ بهمن به دنيا آمده اي، تولدت مبارك! شما براي شناخت خود، زمان بسياري صرف كرده ايد و امسال به واقعيت هاي بيشتري در مورد خودتان پي مي بريد. واقعياتي كه هيچ كس ديگر بهتر از شما نمي تواند آن را كشف كند. شما لايق يك زندگي بهتر هستيد و اكنون بهترين زمان براي ايجاد تغييرات است. ماه اسفند فرصت هاي تازه اي برايتان بوجود مي آيد كه نبايد آنها را از دست بدهيد. توانايي شما بالا و شرايط براي ايجاد تغييرات فراهم است، پس از همين حالا دست به كار شويد. اگر مجرد هستيد، به زودي با فردي آشنا مي شويد كه با روحيه شما سازگاري زيادي دارد. از حاشيه به دور باشيد تا لحظات خوبي را در كنار او تجربه كنيد.

متولدين فروردين

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

به مراسمي دعوت مي شويد كه افراد گوناگوني در آن سخنراني و ايده هايشان را بيان مي كنند. با شركت در اين مراسم، ايده هاي تازه اي به ذهن تان خطور خواهد كرد كه در پيشرفت شغلي تان موثر خواهد بود. حتي اگر با نظرات آنها موفق نيستيد سعي كنيد بر حرف هايشان تمركز كنيد زيرا خالي از فايده نيستند. به نظر مي رسد كه رابطه عاطفي تان كمي دچار تزلزل شده است و شريك زندگي تان به قول هايي كه داده عمل نكرده است. خوش بيني خوب است اما در حال حاضر بهتر است واقع بين باشيد و به دنبال راه حلي تازه بگرديد.

متولدين ارديبهشت

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

در ذهن تان مدام خيال پردازي مي كنيد. اگر چه ممكن است دور از واقعيت باشند اما ساده از آنها نگذريد. يادتان باشد كه اين خيال ها بي دليل به ذهن تان خطور نكرده است پس براي به واقعيت پيوستن آنها، تلاش كنيد. شما عادت داريد كه به هر موضوعي با ديد شوخي و تمسخر نگاه كنيد اما يادتان باشد كه اين عادت شما را از واقعيت دور مي كند و ممكن است حتي در آينده به ضررتان تمام شود. پس بهتر است ديد خود را وسيع تر كرده و جنبه هاي ديگر را نيز بررسي كنيد.

متولدين خرداد

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

انرژي زيادي در اطرافتان وجود دارد. اگر چه نمي توانيد آنها را با چشم هايتان ببينيد، با گوش هايتان بشنويد يا با دست هايتان لمس كنيد، اما دليلي بر نقض آنها وجود ندارد. به انرژي هاي اطراف تان احترام بگذاريد و سعي كنيد آنها را براي بهبود زندگي خود به كار گيريد. زندگي دست شماست پس آن را همان گونه كه خود مي خواهيد، هدايت كنيد. به جاي آن كه تمركز و انرژي تان را روي موضوعات بي ارزش رابطه عاطفي تان بگذاريد، به موضوعات مهمتر بيانديشيد. آنوقت است كه جنبه هاي جديدي از رابطه را كشف خواهيد كرد.

@@@

متولدين تير

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

شادي و عشق خود را با اطرافيان تان به اشتراك بگذاريد. در همكاري با ديگران است كه مي توانيد آثار خلاقانه بيشتري خلق كنيد يا پروژه هاي جديد را با موفقيت به اتمام برسانيد. شما در اين جهان تنها نيستيد و مي توانيد از افرادي كه علاقندي هاي مشتركي با شما دارند، چيزهاي جديد زيادي بياموزيد. اگر در اولين قرار ملاقات تان نتوانستيد تاثير لازم را بگذاريد، نگران نشويد. تمام چيزي كه به بدان احتياج داريد، خود واقعي تان است. سعي كنيد در ديدارهاي بعدي از صحبت كردن در مورد موضوعات سنگين و استرس زا خودداري كنيد. در اين صورت همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت.

متولدين مرداد

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

احساسات شما تغيير كرده و نسبت به اطراف تان دچار شك شده ايد. اگر نمي توانيد منظقي تصميم بگيريد، عصباني و نااميد نشويد، سعي كنيد راهي كه پيش پاي شما قرار گرفته است را در پيش بگيريد و به باقي مسائل توجه اي نداشته باشيد. از پنهان كردن احساسات تان بپرهيزيد و سعي كنيد آنها را آزادانه بيان كنيد تا سبك تر شويد. شما سوار بر چرخ و فلك هستيد، پريدن ناگهاني به بيرون از آن تنها به شما آسيب مي رساند. اگر تا انتهاي مسير سر جاي خود بنشينيد، حتما ايمن خواهيد بود.

متولدين شهريور

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

امروز از آن روزهايي است كه دوست داريد به صندلي راحتي خود تكيه دهيد و آسمان و ابرهايي كه در آن معلق اند را نگاه كنيد. خلاقيت شما گل كرده طوري كه مي توانيد اشكال مختلف را از دل ابرها كشف كنيد. اگر فكر مي كنيد كه اين كار ساده ايست، فرد ديگري را در كنارتان بنشانيد و از او نيز بخواهيد كه آنچه را در آسمان مي بينيد، برايتان بازگو كند. آنوقت مي بينيد كه چقدر از ديگران متفاوت هستيد. خودتان را دست كم نگيريد. از صندلي بلند شويد و از قوه تخيل تان براي بهبود و پيشرفت زندگي كمك بگيريد. به زودي خبر خوبي در مورد رابطه عاطفي تان خواهيد شنيد. خودتان را براي يك جشن آماده كنيد.

فال روزانه شنبه امروز روز تولد

فال روزانه يكشنبه امروز روز تولد

فال روزانه دوشنبه امروز روز تولد 

فال روزانه سه شنبه امروز روز تولد

فال روزانه چهارشنبه امروز روز تولد

فال روزانه پنج شنبه امروز روز تولد

فال روزانه جمعه امروز روز تولد

متولدين مهر

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

شما فردي هستيد كه دوست داريد هميشه به عمق مسائل نگاه كنيد و از سطحي بودن گريزانيد. اگر چيزها آنطور كه شما مي خواهيد اتفاق نمي افتند، ناراحت نشويد. به جاي نشستن و غصه خوردن، بلند شويد و به دنبال علت و معلول ها باشيد. اگر آگاهي خود را افزايش دهيد، مي توانيد كنترل بيشتري بر امور داشته باشيد. به زودي با فردي قرار ملاقاتي خواهيد داشت. اگر چه ممكن است به اين نتيجه برسيد كه رابطه شما به هيچ جايي نخواهد رسيد و شما هيچ نقطه اشتراكي با يكديگر نداريد اما حداقل خواهيد فهميد كه واقعا از رابطه عاطفي خود چه مي خواهيد و كجاها بايد به دنبال شريك زندگي ايده آل خود باشيد.

متولدين آبان

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

اگر چه امروز مشغول به كارهايتان هستيد اما فكرتان جاي ديگري سير مي كنيد و تمركز برايتان سخت شده است. نگران نباشيد اين احساس موقتي است و شما به زودي تمام كارهاي خود را به اتمام خواهيد رساند. در رابطه عاطفي خود احساس ناامني مي كنيد. ممكن است اكنون شرايط سختي را تجربه كنيد اما هر چه به سمت جلوتر پيش مي رويد، روزهاي بهتري در انتظارتان خواهد بود. در هر موقعيتي كه به سر مي بريد، استراحت را فراموش نكنيد كه از ضروريات زندگي است. مشورت و دردودل با خانواده نيز مي تواند آرامش بيشتري را به شما هديه دهد.

متولدين آذر

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

خودتان را با كار مشغول كرده ايد تا افكار منفي به سراغ تان نياد و از مرور كردن خاطرات تان به دور باشيد. اما به جاي فرار بهتر است بنشينيد و در مورد زندگي تان خوب فكر كنيد. چه چيزي خوشحال تان مي كند؟ سعي كنيد آنچه موجب خوشنودي تان مي شود را به دست آوريد. اگر اين كار در حال حاضر برايتان غير ممكن است، به دنبال ايجاد تغييرات باشيد. احساس مي كنيد كه رابطه عاطفي شما كسل كننده شده و شور و شوق خود را از دست داده است اما نگران نباشيد زيرا اين شرايط موقتي است. از اين آرامش كنوني لذت ببريد زيرا به زودي بار ديگر حرارت عشق واقعي را تجربه خواهيد كرد.

متولدين دي

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

در بيان كلام تان محتاط باشيد. در مكالمه هاي جدي از شوخي كردن خودداري كنيد زيرا ممكن است منحر به سوتفاهم و در آينده به ضرر شما تمام شود. اگر مي خواهيد اطلاعاتي را كه مدت هاست به دنبالش هستيد، به دست آوريد، با ديدي مثبت تر به مسائل نگاه كنيد. امروز از آن روزهاست كه بايد حواستان را نسبت به خود و اطرافيان تان جمع كنيد تا بعدها پشيماني به سراغ تان نياد. اگر مجرد هستيد به زودي فرصت خوبي براي برقراري يك رابطه عاطفي عميق برايتان فراهم مي شود و به آرامش و تعادلي كه انتظارش را مي كشيديد، خواهيد رسيد.

متولدين بهمن

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

مراقب احساسات خود باشيد زيرا هميشه راه درست را به شما نشان نمي دهند. سعي كنيد اگر مي خواهيد تصميمي بگيريد، از روي منطق باشد در غير اين صورت در آينده اي نه چندان دور پشيماني به سراغ تان مي آيد. افرادي كه امروز ملاقات مي كنيد، ممكن است كمي لجباز، غير منطقي و خودخواه به نظر برسند، بهتر است به جاي بگومگو، از آنها دوري كنيد. در رابطه عاطفي خود دچار سوتفاهم شده ايد كه بسيار ناراحت تان كرده است. در حال حاضر اگر آنها را جدي بگيريد، شرايط بدتر از اين خواهد شد. پس بهتر است به تمام مشكلات تان بخنديد تا همه چيز به وضعيت سابق خود بازگردد.

متولدين اسفند

فال روزانه يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

قدر موفقيت هاي زندگي خود را بدانيد زيرا شما براي به دست آوردن آنها تلاش بسياري كرده ايد. اگر به فكر ايجاد تغييراتي در زندگي خود هستيد، عاقلانه عمل كنيد تا آنچه در دستان تان است، نابود نشود. فردي توجه شما را جلب كرده است. شما نيز تصميم گرفته ايد براي شروع اين رابطه قدمي برداريد. اگر به دنبال موضوعي براي شروع مكالمه با او مي گرديد، ما موضوعات فلسفي را به شما پيشنهاد مي كنيم زيرا جزو علاقمندي هاي هر دوي شماست. امشب زمان خوبي براي يك قرار دو نفره در رستوراني رمانتيك مي باشد.

فال روزانه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۰:۰۰ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی