picnik

picnik

چگونه باسني بزرگ داشته باشيم و چيكار كنم باسنم زيبا باشد

چگونه باسني بزرگ داشته باشيم و چيكار كنم باسنم زيبا باشد

چيكار كنم باسنم برجسته باشد,بزرگ كردن ران وباسن,چكار كنيم ران و باسن هايمان بزرگ شود,چيكار كنم باسنم بزرگ بشه,راههاي چاق شدن پايين تنه,چگونه باسن و راني زيبا و بزرگ داشته باشيم,كرم ميبلين,چگونه باسن بزرگ و زيبا داشته باشيم,چگونه باسني خوش فرم داشته باشيم,چگونه باسني بزرگ و خوش فرم داشته باشيم,چگونه باسني برزيلي داشته باشيم,چگونه باسني بزرگ و برزيلي داشته باشيم,چگونه باسني زيبا داشته باشيم,چگونه باسني بزرگ و برجسته داشته باشيم, چيكار كنم باسني بزرگ و زيبا داشته باشم

 ‫چگونه باسني بزرگ داشته باشيم و چيكار كنم باسنم زيبا باشد

 

وقتي مي توانيد با روش هاي طبيعي باسني ايده آل داشته باشيد چرا از آمپول بزرگ كننده ران وباسن استفاده كنيم كه عوازض تاييد نشده و همچنين تاييديه ورزات بهداشت را هم ندارند استقاده كنيم؟!

در اين پست 5 تمرين اختصاصي براي بزرگ كردن و زيبا شدن باسن ارائه مي شود و همچنين رژيم غذايي سالم براي داشتن باسني زيبا و كمري باريك معرفي مي شود.

ورزشي براي خوش فرم كردن باسن و تقويت ماهيچه باسن و ران

1 –  اسكوات  بزنيد.

 ‫چگونه باسني بزرگ داشته باشيم

در ابتدا فقط از وزن بدن خود براي اين كار استفاده كنيد بعد به تدريج اين كار را با دمبل يا ميله وزنه انجام دهيد.

در حالي كه پاهايتان را به اندازه عرض شانه باز كرده ايد بايستيد و اندكي به سمت جلو متمايل شويد. پشت خود را صاف نگه داريد و سرتان را رو به جلو و اندكي رو به بالا بگيريد.
نفس را به داخل بكشيد و در حالي كه پشت خود را صاف نگه داشته ايد زانوهايتان را خم كنيد.  تا جايي پايين بياييد كه ران هايتان با كف موازي شود.
نفس را بيرون بدهيد و پاهايتان را صاف كنيد تا دوباره بايستيد. در انتها زانوهايتان را قفل نكنيد.
اين سه ست را 12 تا 15 بار تكرار كنيد. براي رسيدن به بهترين نتيجه با وزنه سنگين  8 تا 15 مرتبه تمرين را تكرار كنيد.
براي ايجاد تنوع، اسكوات كامل يا  اسكوات اسپليت را امتحان كنيد. براي اسكوات كامل  بدن خود را تا حد امكان پايين بياوريد. براي اسكوات اسپليت (مانند تصوير زير)، يك پايتان را از پشت بلند كرده و روي نيمكت بگذاريد وو با يك پا اسكوات بزنيد.

2- قدم به جلو يا Lunge

براي انجام اين حركت نيز بايد به تدريج وزنه بيشتري برداريد تا در نهايت يك ميله با وزنه هاي سنگين استفاده كنيد.

با پاهايي كه به اندازه عرض لگن باز شده بايستيد و يك قدم بزرگ به جلو برداريد.
در حالي كه نفس خود را به داخل مي كشيد ، زانوهايتان را به آرامي خم كنيد تا بدن تان پايين بيايد اما نگذاريد زانوهايتان بيش از 90 درجه خم شود.  زانوي جلوي شما بايد درست در بالاي قوزك پاي جلو باشد.
نفس را بيرون بدهيد و همزمان پشت خود را بالا ببريد تا به حالت ايستاده برسيد و اين كار را با پاي ديگر تكرار كنيد.
همين تمرين را به سمت عقب انجام دهيد(مانند شكل زير). در همان وضعيت اوليه بايستيد اما يك قدم به سمت عقب برداريد.
شما مي توانيد اين تمرين را 25 مرتبه براي هر پا تكرار كنيد و مانند تمرين اسكوات در حالي كه وزنه سنگين در دست نگه داشته ايد تمرين را 8 تا 155 مرتبه تكرار كنيد.

3-  قدم به بالا

يك ميله يا وزنه را در دست خود  نگه داريد و در مقابل يك سكو بايستيد.
با يك پا از سكو بالا برويد و خود را به جلو بكشيد در حالي كه پاي ديگر را به سمت بالا مي بريد.
بدون اين كه با پاي دوم سكو را لمس كنيد زانويتان را تا كمر بالا بياوريد و بعد پاي خود را روي زمين و به موقعيت اوليه برگردانيد.
اين تمرين را 8 تا 155 بار تكرار كنيد.

4- با پاي سفت وزنه برداري كنيد.

در مقابل يك ميله با وزنه بايستيد. پاي شما بايد به اندازه عرض شانه تان باز باشد.
در حالي كه نفس خود را داخل مي دهيد با پشت صاف زانوهايتان را خم كنيد. خود را پايين بياوريد تا بتوانيد   با دست هايتان كه به اندازه عرض شانه از هم فاصله دارند ميله را بگيريد.
در حالي كه نفستان را بيرون مي دهيد ، زانوها ، مفصل ران و تنه را صاف كنيد تا وزنه را بالا بياوريد و صاف بايستيد سپس سينه را بيرون بدهيد، تيغه شانه تان را به عقب بكشيد و عضلات سريني را به هم فشار دهيد.
به آرامي وزنه را پايين بياوريد تا به موقعيت شروع تمرين بازگردد اما وزنه را روي زمين رها نكنيد.
تمرين را 8 تا 155 بار انجام دهيد.

5- بدون وزنه تمرين كنيد .

 ‫چگونه باسني بزرگ داشته باشيم

اگر هيچ وزنه اي در اختيار نداريد نگران نباشيد . چند حركت به شما معرفي مي كنيم كه براي انجام آن ها نياز به وزنه اي نداريد.

پل زدن:  روي پشت دراز بكشيد به طوري كه كف پاهايتان روي زمين و زانوهايتان زاويه 45 درجه داشته باشد. در حالي كه دست ها و بازوهايتان روي زمين است ، مفصل ران را تا جايي كه مي توانيد از روي زمين بلند كنيد و عضلات سريني را سفت كنيد.  سپس به حالت اوليه بازگرديد. اين تمرين را نيز 8 تا 15 بار تكرار كنيد.

بلند كردن پا از طرفين : روي پهلو دراز بكشيد و پاي بالايي را بلند كنيد. مفصل ران را صاف نگه داريد و زانويتان را رو به جلو بگيريد.

شنا با دست و پاي مخالف : در وضعيت شنا رفتن قرار بگيريد به طوري كه دست هايتان روي زمين به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند. بدنتان صاف و انگشتان پا پشت سر شما روي زمين قرار بگيرد. دست راست و پاي چپ را همزمان تا جايي كه مي توانيد بلند كنيد، نگه داريد و دوباره به موقعيت شروع بازگردانيد. همين كار را با دست و پاي مخالف انجام دهيد.

چگونه كمري باريك داشته باشيم و باسني بزرگ و رژيم غذايي سالم

چگونه كمري باريك داشته باشيم:كم كردن اندازه دور كمر در حالي كه اندازه باسن افزايش يابد، تلاشي سه شاخه است: تغيير رژيم غذايي و مصرف مكمل هاي غذايي لازم براي كاهش چربي اطراف كمر،انجام روش هاي زيبايي با طب سوزني جهت كاهش چربي هاي هاي اضافي پهلو و شكم و رشد موضعي باسن، انجام ورزش هاي قلبي عروقي براي سوزاندن بيشتر چربي تمام بدن و انجام ورزش هاي پا براي افزايش اندازه عضلات باسن و ران.
اگر اين رژيم را به درستي دنبال كنيد، از چگونگي و سرعت نتايج شگفت زده خواهيد شد. باسن و بالاي ران بزرگتر و كمر كوچكتر به نظر متقابل با هم هستند. موفقيت در يك مرحله،موفقيت در مراحل ديگر را افزايش خواهدد داد.مصرف كربوهيدرات هاي ساده و غذاهاي ديگري كه انرژي بلند مدت در اختيار شما قرار نمي دهند را كاهش دهيد. اين شامل نان و برنج سفيد، شكر تصفيه شده، الكل مي شود. اين غذاها به اندازه اي كه همتايان پيچيده آنها مثل شكر قهوه اي و برنج و نان تصفيه نشده و سبوس دار و فيبر دار به شما انرژي مي دهند، نمي دهند و بنابراين شما به خوردن بيشتر نياز پيدا مي كنيد.

غذاهاي فيبردار زمان بيشتري مي برد تا هضم شوند و در مقايسه با كربوهيدرات هاي ساده اما همان ميزان انرژي را آزاد مي سازند و اين به معني هست كه شما لازم نيست زياد بخوريد.محتواي فيبر به طور موثري محتواي كربوهيدرات اضافي را كاهش مي دهد.پروتئين بخوريد به ويژه درست پس از تمرين وزن، پروتئين (به علاوه كربوهيدرات ها) براي ساخت عضلات از جمله عضلات باسن استفاده مي شود.

شنا برويد. مطمئن شويد پا صاف است. پنجه را خم كنيد تا بدن را روي قوس پنجه بكشيد. همين كه بدون وزنه توانستيد در اين كار مهارت يابيد، با افزودن تدريجي وزنه شروع كنيد تا به ميزاني برسيد كه در مرتبه 8 تا 12 حركت، برايتان چالش بر انگيز باشد. اين رنج اصلي عضله ساز است.
با زانوي خم شده و حركت باسن به سمت عقب اسكوات را آغاز كنيد.بالاي پا (ران) بايد موازي با سطح زمين قرار بگيرد. قوزك پا و باسن بايد تقريبا هم را لمس كنند. اين ورزش بر روي تمامي پا كار مي كند و نيز فشار را بر از زانوو بر مي دارد.تمرينات با وزنه بهتر است تحت نظر مربي در باشگاه يا منزل باشد.

مرتبط:براي سفيد شدن پوست صورت چه بايد كرد

 ‫چگونه باسني بزرگ داشته باشيم و چيكار كنم باسنم زيبا باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۲:۴۲ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی