picnik

picnik

تعبير خواب سگ ديدن سگ در خواب

تعبير خواب حمله سگ به انسان,تعبير خواب گاز گرفتن سگ,تعبير خواب سگ قهوه اي,تعبير خواب كشتن سگ,تعبير خواب توله سگ,تعبير خواب سگ گاز بگيرد,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ زرد,ديدن سگ در خواب,تعبير خواب سگ,تعبير خواب سگ سياه,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ سفيد,تعبير خواب سگ زرد,تعبير خواب گاز گرفتن سگ,تعبير خواب سگ قهوه اي,تعبير خواب توله سگ,تعبير خواب كشتن سگ,تعبير خواب غذا دادن به سگ,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ زرد,تعبير خواب سگ گاز بگيرد,تعبير كشتن سگ در خواب,تعبير ديدن سگ در خواب,خواب سگ

تعبير خواب سگ ديدن سگ در خواب و گاز گرفتن سگ يا كشتن و غدا دادن به سگ

تعبير خواب حمله سگ به انسان,تعبير خواب گاز گرفتن سگ,تعبير خواب سگ قهوه اي,تعبير خواب كشتن سگ,تعبير خواب توله سگ,تعبير خواب سگ گاز بگيرد,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ زرد,ديدن سگ در خواب,تعبير خواب سگ,تعبير خواب سگ سياه,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ سفيد,تعبير خواب سگ زرد,تعبير خواب گاز گرفتن سگ,تعبير خواب سگ قهوه اي,تعبير خواب توله سگ,تعبير خواب كشتن سگ,تعبير خواب غذا دادن به سگ,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ زرد,تعبير خواب سگ گاز بگيرد

تعبير خواب سگ ديدن سگ در خواب و گاز گرفتن سگ يا كشتن و غدا دادن به سگ

تعبير خواب سگ,ديدن سگ در خواب,تعبير خواب سگ سياه,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ سفيد,تعبير خواب سگ قهوه اي

تعبير خواب سگ ديدن سگ در خواب و گاز گرفتن سگ يا كشتن و غدا دادن به سگ

تعبير خواب سگ

ديدن سگ در خواب نشانه چيست؟ با سايت من و تو اوكي همراه باشيد تا با تعابير كامل خواب سگ آشنا شويم.در  مطلب ديدن خواب سگ و تعابيرش سعي كرديم از تمامي موارد و خواب هاي متدوال سگ را دقيقا توس عالمان بزرگ تعبير خواب بررسي كنيم به اين دليل كه  هنگام ديدن سگ امكان دارد حالت هاي زيادي اتفاق بيافتد و همچنين نوع و انواع سگ از نژاد و رتگ  بسيار است.

 

برداشت  تعبير خواب سگ توسط عالمان بزگ تعبير خواب:

تعبير خواب سگ محمد بن سيرين
سگ در خواب ديدن، دشمن دون فرومايه است، اما اگر سگ مهربان بود و تعبير خواب سگ ماده در خواب زن فرومايه بود و تعبير خواب سگ سياه دشمني بود از عرب، و تعبير خواب سگ سفيد، دشمني بود از عجم. اگر بيند كه سگ بر وي بانگ مي كرد، دليل كه از دشمني سخني زشت شنود. اگر بيند كه سگ او را بگزيد، دليل كه او را از دشمن گزند رسد. اگر ديد جامه او به آب دهان سگ آلوده شد، دليل است از دشمني خسته شود. اگر ديد جامه او بدريد، دليل كه در مالش نقصان پديد آمد. اگر بيند كه گوشت سگ ميخورد، دليل كه دشمن را به دشمني ديگر دفع كند.

اگر بيند سگي را نان همي داد، دليل است كه روزي بر وي فراخ شود,اگر بيند كه سگ بر وي تكيه كرده بود، دليل است بر دشمني فرومايه اعتماد كند و كار او را نصرت دهد.اگر ديد كه شير سگ مي خورد،دليل كه ترس و بيم سخت به وي رسد و باشد كه با دشمن او را خصومت افتد.اگر بيند كه سگ از وي مي گريخت، دليل است دشمن از وي برحذر بود.اگر بيند كه سگي ماده درخانه او درآمد، دليل كه زني فرومايه را به زني كند. اگر ديد كه سگي جامه او را بهه  دندان بگزيد، دليل است مكروهي بر وي رسد.

 

تعبير خواب سگ امام جعفر صادق
ديدن سگ درخواب بر چهاروجه بود.اول: دشمن. دوم: پادشاه طامع. سوم: دانشمند و خادم بدفعل. چهارم: مردمان غماز.

تعبير خواب سگ,ديدن سگ در خواب,تعبير خواب سگ سياه,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ سفيد,تعبير خواب سگ قهوه اي

تعبير خواب سگ

تعبير خواب سگ منوچهر مطيعي تهراني
سگ اگر آشنا باشد حمايتگر و دوست است و چنان چه نا آشنا و بيگانه باشد خطرناك و مزاحم. در خواب نيز عينا همين حالت پيش مي آيد.چنانچه در روياي خود سگي ديديد كه مطيع و رام است و به دنبالتان مي آيد و سخن وو اشارات شما را مي فهمد امنيت داريد و خواب شما خبر مي دهد كه آسيب نمي بينيد و دوستي از شما حمايت مي كند و اگر دوست نزديكي داريد مي توانيد به او اعتماد كلي داشته باشيد زيرا سگ آشنا و مطيع و آرام دوست تعبيرر  مي شود. چنان چه در خواب سگي ببينيد كه بيگانه است و او را نديده ايد و نمي شناسيد بايد نگران اطرافيان خويش باشيد چرا كه احتمالا نسبت به شما حسن نيت ندارند.

اگر سگ بيگانه بود و به شما حمله كرد يا تعبير خواب حمله سگ به انسان خواب شما مي گويد دشمني پست و دون و آزار رساننده در كمين شما است كه لازم است از او حريم بگريزيدو دور بمانيد. صداي سگ بدگوئي و سياست و فحش و ناسزا است و چنان چه در خواب صداي سگي را بشنويد ولي سگ را نبينيد نشان آن است كه از شما بد مي گويند، غيبت مي كنند و توطئه ترتيب مي دهند. سگ اگر آشنا و رام باشد و بانگ و صدا راه بيندازد فحش وو ناسزا است و خواب شما مي گويد با يك نفر برخوردي نا مطلوب خواهيد داشت كه او نسبت به شما سخنان زشت مي گويد و دشنام مي دهد.

تعبير خواب سگ,ديدن سگ در خواب,تعبير خواب سگ سياه,تعبير خواب سگ مرده,تعبير خواب سگ سفيد,تعبير خواب سگ قهوه اي

تعبير خواب سگ

تعبير خواب سگ لوك اويتنهاو مي گويد :

تعبير خواب سگ : دوست وفادار

تعبير خواب سگ هار : خطريك دوست را تهديد ميكند سگ مهربان نشان از دوستي با منفعت و وفادار است. با سگ بازي كردن در خواب : آشتي

صداي  پارس سگ  : شاماني مورد حمله سگي واقع شدن : خطر مورد گاز گرفتگي سگي واقع شدن : دعوا بر سر پول

تعبير خواب سگ شكاري : پشتكار بسيار زياد برايتان سود آور خواهد بود سگ بسته شده يا سگ در قفس : دشمني است كه نمي تواند آسيبي برساند.

تعبير خواب سگ زنجير شده : مراقب دزدان باشيد سگهايي كه همديگر را گاز ميگيرند تعبير خواب جنگ سگ  : دعوا در بطن خانواده

تعبير خواب زدن يك سگ : وفاداري عوعو ( زوزه اي كه سگ هنگام درد مي كشد ) : به اعلان خطر آدمهاي خير خواه گوش كنيد

تعبير خواب عوعو كردن سگ : احتمال دزدي يا خطر آتش سوزي تعبير خواب سگ باردار : به زودي كسي وارد زندگيتان مي شود كه براي شما شادي و آرامش به ارمغان مي آورد.

 

برداشت كلي از تعبير خواب سگ:

به دنبالتان مي آيد و سخن و اشارات شما را مي فهمد امنيت داريد و خواب شما خبر مي دهد كه آسيب نمي بينيد و دوستي از شما حمايت مي كند و اگر دوست نزديكي داريد مي توانيد به او اعتماد كلي داشته باشيد زيرا سگ آشنا و مطيع و آرام دوست تعبير مي شود. چنان چه در خواب سگي ببينيد كه بيگانه است و او را نديده ايد و نمي شناسيد بايد نگران اطرافيان خويش باشيد چرا كه احتمالا نسبت به شما حسن نيت ندارند.

اگر سگ بيگانه بود و به شما حمله كرد خواب شما مي گويد دشمني پست و دون و آزار رساننده در كمين شما است كه لازم است از او حريم بگريزيدو دور بمانيد. صداي سگ بدگوئي و سياست و فحش و ناسزا است و چنان چه در خواب صداي سگي را بشنويد ولي سگ را نبينيد نشان آن است كه از شما بد مي گويند، غيبت مي كنند و توطئه ترتيب مي دهند.

سگ اگر آشنا و رام باشد و بانگ و صدا راه بيندازد فحش و ناسزا است و خواب شما مي گويد با يك نفر برخوردي نا مطلوب خواهيد داشت كه او نسبت به شما سخنان زشت مي گويد و دشنام مي دهد. ابن سيرين نوشته سگ ماده زني دون همت و پست است ولي تشخيص نر و مادگي سگ در خواب امكان ندارد مگر اين كه ذهن ما آن را گواهي دهد يا توله سگ همراه داشته باشد. به هر حال اگر سگي ماده در خواب به شما حمله كرد بايد خود را ازز خطر زني فرومايه حفظ كنيد كه او زني است آزار رساننده و خطرناك. حمله سگ در خواب ميمون نيست ولي بيشتر اهميت آن منوط است به مهابت سگ.

سگ اگر بزرگ و درنده و موحش باشد دشمني است قوي پنجه و بسيار خطرناك ولي اگر سگ ضعيف و كوچك باشد دشمني است ناتوان كه قادر نيست آزار برساند مثل سگ هاي زينتي و كوچك كه عده اي در خانه ها نگه مي دارند. ديدن اين نوع سگ در خواب خطري را خبر نمي دهد. اگر در خواب ببينيد سگي را به ريسمان و زنجير بسته ايد و همراه مي بريد با كسي دوستي و موانست مي كنيد كه در شان شما نيست. به ريسمان بستن و قلادهه انداختن سگ نشان چيرگي بر دشمن نيست بلكه تحصيل الفت است با شخصي دون و فرومايه و كثيف و چنان چه آن سگ ماده باشد خواب شما مي گويد زني پليد در مسير شما قرار مي گيرد كه بر او رغبت پيدا مي كنيد.

اگر در خواب ببينيد كه به سگ غذا مي دهيد از غم و غصه فراغت حاصل مي كنيد و اگر سگ طعمه اي را از دست شما قاپيد و ربود و خورد زيان مالي متوجه شما مي شود و روي كيد و فريب مالي را از شما مي ربايد و چنان چه آن سگ ماده باشد زني شما را گول مي زند و پولي را از چنگتان به در مي برد. اگر در خواب ببينيد كه سگي در خانه خود داريد ( به شرطي كه در بيداري سگ نداشته باشيد) كسي در خانه شما هست كه صداقت ندارد و باز هم اگرر آن سگ ماده باشد و بدانيد كه سگ ماده را نگهداري مي كنيد زني از نزديكانتان به شما راست نمي گويد و همين زن اگر مهلت و فرصت بيابد خيانت هم مي كند.

اگر در خواب ببينيد كه سگي از شما ترسيد و گريخت كسي را كه دوست نداريد از خويشتن مي رانيد ولي ممكن است آن شخص هر كس هست شما را دوست داشته باشد زيرا وفاداري سگ مشهور است. اگر سگي را در خواب از خود رانديد و آن سگ به ضعف و زبوني نزد شما بازگشت نيكو است چون خواب شما مي گويد در امري اشتباه مي كنيد ولي سود شما در آن است كه خلاف ميل خود رفتار كنيد. در اين حالت ضعفي كه سگ در خواب شما نشانن مي دهد مبشر پيروزي است در بيداري. اگر ديديد سگ هاي زيادي گرد شما را گرفته اند در جمعي وارد مي شويد كه بين آن ها بيگانه هستيد.

آن ها شما را نمي پزيرند و با بد بيني به شما نگاه مي كنند شما هم از ايشان بيمناك هستيد و اعتماد نداريد. به هر حال روابط مطلوبي نخواهيد داشت. اما اگر در چنين حالتي سگ ها به شما حمله كنند به هيچ وجه خوب نيست. سگ شكاري دوستي است پست كه خدمت مي كند و دنائت خود را نمي تواند پنهان نگه دارد و از بين ببرد. اگر در خواب ببينيد كه سگي براي شما چيزي به دهان گرفت و آورد خوب است چون سودي عايدتان مي شود. معبران غربي در مورد سگ تعابير ديگري دارند كه كلا با تعابير معبران اسلامي و شرقي متفاوتند.

اين تفاوت از آن جا ناشي مي شود كه برداشت، نسبت به سگ با روابطي كه آن ها با سگ دارند، فرق مي كند. اين را در مقدمه نيز نوشتم كه برداشت ما نسبت به اشخاص و حيوانات و اشيا در تعابير اثر مي گذارد. غربي ها سگ را بهترين دوست انسان مي دانند لذا در خواب نامه هاي غربي سگ دوست صميمي و حامي قدرتمند و وفادار معرفي شده در حالتي كه ما سگ را از حيوانات نجس و پليد و آلوده مي دانيم.

مرتبط با:

تعبير خواب مو

تعبير خواب سگ

تعبير خواب مار

تعبير خواب نوزاد پسر

تعبير خواب زايمان

تعبير خواب نوزاد

تعبير خواب بچه دار شدن

تعبير خواب بارداري

تعبير خواب حامله بودن

تعبير خواب حاملگي

متداولترين خواب هاي سگ مرتبط با سگ

تعبير خواب گاز گرفتن سگ

تعبير خواب سگ قهوه اي

تعبير خواب توله سگ

تعبير خواب كشتن سگ
تعبير خواب سگ مرده

تعبير خواب غذا دادن به سگ

تعبير خواب سگ زرد

تعبير خواب سگ گاز بگيرد

تعبير خواب سگ ديدن سگ در خواب و گاز گرفتن سگ يا كشتن و غدا دادن به سگ

تعبير خواب tabire khab آنلاين ابن سيرين تعبير خواب امام صادق تعبير خواب آكا تعبير خواب حضرت يوسف در سايت من و تو اوكي

تعبير خواب tabire khab تعبير خواب آنلاين تعبير خواب ابن سيرين تعبير خواب امام صادق تعبير خواب آكا تعبير خواب حضرت يوسف در سايت من و تو اوكي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۴:۱۳ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی