picnik

picnik

تعبير خواب دندان و تعبير خواب افتادن دندان و تعبير خواب دندان افتادن و تعبير خواب شكستن دندان

تعبير خواب كشيدن دندان,تعبير خواب دندان شكسته,تعبير خواب افتادن دندان جلو,تعبير افتادن دندان در خواب,تعبير خواب دندان مصنوعي,تعبير خواب دندان كشيدن,تعبير خواب دندان لق,تعبير خواب دندان درآوردن,تعبير خواب دندان خراب,تعبير خواب افتادن دندان آسياب,تعبير خواب افتادن دندان نيش,تعبير خواب دندان پوسيده,تعبير خواب افتادن دندان,تعبير خواب شكستن دندان,تعبير خواب دندان افتادن,تعبير دندان در خواب,تعبير شكستن دندان در خواب,تعبير خواب دندان درد,تعبير خواب كنده شدن دندان,تعبير دندان شكسته در خواب,تعبير كشيدن دندان در خواب,تعبير خواب دندان جلو

تعبير خواب دندان و تعبير خواب افتادن دندان و تعبير خواب دندان افتادن و تعبير خواب شكستن دندان

تعبير خواب شكستن دندان,تعبير خواب دندان افتادن,تعبير خواب دندان,تعبير خواب افتادن دندان

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن

 

تعبير خواب دندان از ديد چندين عالم بزرگ تعبير خواب:

تعبير خواب دندان امام جعفر صادق

ديدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بيت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه.  پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خويشان.

تعبير خواب دندان حضرت دانيال

دندان به خواب اهل بيت صاحب خواب است و دندانهاي بالا دلالت كند بر نرينه و دندان زيرين، دلالت كند بر مادينه و دندان پيشين دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند يا بر مادر و پدر است و دندانهائي كه بر جنب آن  باشند، دليل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائي كه بر جنبِ دندانهاي ديگر است كه آن را ثنايا خوانند، دليل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهاي ديگر، دليل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهاي پسين، دليل بر كسي كند كه از خويشانِ دور باشد

تعبير خواب دندان منوچهر مطيعي تهراني

دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتي اعتقاد داشتند كه دندان هاي فك بالا مردان خانواده هستند و دندان هاي فك زيرين زنان.اما نسبت دادن نرينگي و مادينگي به دندان ها درست نيست چرا كه هيچ دليلي وجود ندارد كه ثابت كند كه دندان هاي بالا نر هستند و دندان هاي فك پائين ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحكام شان در دهان معرف ارزش و استحكامي است كه افراد نزد ما دارند. اين درست تر مي تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانيم. به نظر من دندان هاي كرسي همسر و پدر و مادر هستند ودندان هاي جلو فرزندان. دندان هاي پيشين زينت چهره به حساب مي آيند و فرزندان نيز زيب و زينت زندگي ما محسوب مي گردند. اگر بيننده خواب ببيند كه دندانش كف دست يا روي زمين افتاده دو حالت  دارد: اگر دندان با خاك كثيف و آلوده نشد و مفقود نگرديده باشد يكي از خويشانش بيمار مي شود يا آسيبي به او وارد مي آيد ولي اگر در خاك آلوده و يا مفقود شده او مي ميرد. با توجه به اين كه آن دندان كدام است. گفتم كه دندان هاي كرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي پيشين فرزندان و خواهران و برادران.

اگر بيننده خواب ببيند كه دندانش را كرم خورده و درد مي كند گرفتار دشمني شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهي مي شود و وامدار مي گردد. اگر بيننده خواب ببيند كه دندان هايش سفيد و براق است زندگي خانوادگي رونق و جلا مي يابد و حادثه اي خوب براي او و خانواده اش اتفاق مي افتد. اگر ببيند كه دندانهايش كثيف و زشت است غمي به آن ها مي رسد كه جنبه خانوادگي دارد. اگر بيننده خواب ببيند كه همه دندان هايش كثيف است يا حداقل عادي است يا يكي از دندان ها زياد سفيد و براق شده شخصي كه دندان به او انتصاب مي يابد شاخص مي شود و ممتاز مي گردد و اگر دندان كرسي شما درد مي كرد و متورم و آماسيده شده بود با همسرتان اختلاف پيدا مي كنيد و اگر آن را كشيديد و به دست خود يا پزشك بيرون آورديد از همسرتان جدا مي شويد. براي زن نيز همين تعبير هست يعني اگر دندان كرسي خود را بكشد از شوهرش جدا مي شود.

تعبير خواب دندان شكسته – تعبير خواب دندان شكسته – تعبير ديدن شكستن و افتادن دندان در خواب

تعبير خواب دندان حضرت دانيال:

دندان به خواب اهل بيت صاحب خواب است و دندانهاي بالا دلالت كند بر نرينه و دندان زيرين، دلالت كند بر مادينه و دندان پيشين دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند يا بر مادر و پدر است و دندانهائي كه بر جنب آن باشند، دليل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائي كه بر جنبِ دندانهاي ديگر است كه آن را ثنايا خوانند، دليل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهاي ديگر، دليل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهاي پسين، دليل بر كسي كند كه از خويشانِ دور باشد و بعضي از معبران گويند: دندانهاي پيشين و آن چه از جانب دست است، دليل بر پدر و مادر كند. اگر بيند دندان پيشين او مي جنبيد، دليل كه از اين جماعت كه وصف كرديم يكي بيمار شود.

تعبير خواب دندان محمدبن سيرين :

اگر بيند دندان پيشين او بر كف دستش افتاد يا بر كنار يا بر زمين افتاد و به خاك آلوده نگرديد، دليل كه او فرزندي يا خواهري يا برادري آيد، اگر بيند دندان پيشين او بر زمين افتاد و در ميان خاك ضايع گرديد، دليل كه از اين جماعت يكي هلاك شود، يا جدا شود، چنانكه هيچكس از وي نشان ندهد. اگر بيند بعضي از دندان بشكست يا ضايع شد،  دليل كه به يكي از ايشان بلا و آفتي رسد. اگر بيند دندان پيشين او كوفته شد، دليل كه او را با چنان كسان خصومت افتد. اگر بيند يكي از دندان پيشين او كنده شد، دليل كه يكي از اين جماعت را سخني زشت گويد و از وي مفارقت جويد.

اگر بيند دندانهاي پيشين او زياده شد يا خوب و پاكيزه شد، دليل كه يكي از كسان را خير و خرمي و زيادي رفعت و منزلت است. اگر بيند در جنب دندان پيشين او دندان زيرين است، دليل كه او دختري آيد. اگر بيند جمله  دندانهايش بر دندانهاي ديگر، چون تاويل دندانهاي پيشين بايد كرد و هر دنداني كه تعلق بدان كس دارد. اگر بيند دندانهايد. ا او از آبگينه بود يا از سيم يا از سفال و مانندآن، دليل كه اجل او نزديك آمده باشگر بيند كه از دل اودندان رسته است، دليل كه زود هلاك شود و بعضي از معبران گويند: افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضي گويند، دليل كه زود هلاك شود و بعضي گويند، دليل بر جنگ و خصومت است.

تعبير خواب دندان ابراهيم كرماني گويد :

دندان بالا در مقابل چشم است، دليل بر نرينه كند و دندان زيرين در مقابل پيشاني است، دليل بر مادينه كند.  اگر بيند دندانهايش جمله در كنارش افتاد، پس جمله را در كف خود گرفت، دليل كه خويشان خود را جمع كند و نگذارد كه از او جدا گردند. اگر بيند از دندانهاي او بوي خوش مي آمد، دليل كه خويشان بر وي ثنا گويند. اگر به خلاف اين بيند، دليل كه خويشان بر وي غيبت كنند. اگر بيند دندانش درد مي كرد و بركند، دليل كه مال يابد. اگر بيند دندان او سياه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بيند كه دندانهايش افتاده بود و در كهنه بست، دليل كه او  راعمري دراز است، چنانكه همه تبارِ خويش را در گور كند.

تعبير خواب دندان جابر مغربي:

اگر بيند كه دندانش درد مي كرد و در دست فرا گرفت، دليل كه منفعت يابد و منفعت از سي درم كمتر نباشد و زياده از صد درم نباشد، به دست چپ گرفتن آن منفعت كم از سيصد درم نبوده و زياده از ده هزار درم نباشد. اگر به هر دو دست گرفت، دليل كه مال فراوان يابد. اگر بيند كه از دهان دنداني خون آلود فرا گرفت، دليل كه منفعت را از آن كس است كه آن دندان برگيرد، لكن او مصيبتي رسد. اگر بيند كه بعضي از دندانهايش ناپديد شد، دليل كه به  عدد آن از خويشان وي به غربت روند و به سلامت باز آيند. اگر بيند كه همه دندانهاي وي در ميان زبان جمع شد و ديگر باز جاي خود نشست، دليل كه خويشان وي شكايت كنند از او.

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن

تعبير خواب دندان امام جعفر صادق :

ديدن دندان ها در خواب بر شش وجه است.

اول: اهل بيت خانواده و بستگان.

دوم: مال.

سوم: منفعت.

چهارم: غم و اندوه.

پنجم: مصرف (گزند و زيان).

ششم: مفارقت وجدائي از خويشان.

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن

تعبير خواب دندان علامه مجلسي ( ره):

سقوط دندانهاي بالا تعبير شده به مرگ خويشان پدري و دندان پايين به خويشان مادري

 

تعبير خواب دندان كلي:

 

در جائي ديگر نوشته ام كه دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتي اعتقاد داشتند كه دندان هاي فك بالا مردان خانواده هستند و دندان هاي فك زيرين زنان.اما نسبت دادن نرينگي و مادينگي به دندان ها درست نيست چرا كه هيچ دليلي وجود ندارد كه ثابت كند كه دندان هاي بالا نر هستند و دندان هاي فك پائين ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحكام شان در دهان معرف ارزش و استحكامي است كه افراد نزد ما دارند.

اين درست تر مي تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانيم. به نظر من دندان هاي كرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي جلو فرزندان. دندان هاي پيشين زينت چهره به حساب مي آيند و فرزندان نيز زيب و زينت زندگي ما محسوب مي گردند.

اگر بيننده خواب ببيند كه دندانش كف دست يا روي زمين افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاك كثيف  و آلوده نشد و مفقود نگرديده باشد يكي از خويشانش بيمار مي شود يا آسيبي به او وارد مي آيد ولي اگر در خاك آلوده و يا مفقود شده او مي ميرد. با توجه به اين كه آن دندان كدام است. گفتم كه دندان هاي كرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي پيشين فرزندان و خواهران و برادران. اگر بيننده خواب ببيند كه دندانش را كرم خورده و درد مي كند گرفتار دشمني شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهي مي شود و وامدار مي گردد. اگر بيننده خواب ببيند كه دندان هايش سفيد و براق است زندگي خانوادگي رونق و جلا مي  يابد و حادثه اي خوب براي او و خانواده اش اتفاق مي افتد. اگر ببيند كه دندانهايش كثيف و زشت است غمي به آن ها مي رسد كه جنبه خانوادگي دارد.

اگر بيننده خواب ببيند كه همه دندان هايش كثيف است يا حداقل عادي است يا يكي از دندان ها زياد سفيد و براق شده شخصي كه دندان به او انتصاب مي يابد شاخص مي شود و ممتاز مي گردد و اگر دندان كرسي شما درد مي كرد و متورم و آماسيده شده بود با همسرتان اختلاف پيدا مي كنيد و اگر آن را كشيديد
و آن چه از جانب دست است، دليل بر پدر و مادر كند.

اگر بيند دندان پيشين او مي جنبيد، دليل كه از اين جماعت كه وصف كرديم يكي بيمار شود.

خواب دندان تقريبا براي همه پيش مي آيد با سايت من و تو اوكي همراه باشيد تا از يخش تعبير خواب >تعبير خواب دندادن را مرور كنيم.

متداولترين خواب افتادن دندان عبارت است از:

تعبير خواب كشيدن دندان,تعبير خواب دندان شكسته,تعبير خواب افتادن دندان جلو,تعبير افتادن دندان در خواب,تعبير خواب دندان مصنوعي,تعبير خواب دندان كشيدن,تعبير خواب دندان لق,تعبير خواب دندان درآوردن,تعبير خواب دندان خراب,تعبير خواب افتادن دندان آسياب,تعبير خواب افتادن دندان نيش,تعبير خواب دندان پوسيده,تعبير خواب افتادن دندان,تعبير خواب شكستن دندان,تعبير خواب دندان افتادن,تعبير دندان در خواب,تعبير شكستن دندان در خواب,تعبير خواب دندان درد,تعبير خواب كنده شدن دندان,تعبير دندان شكسته در خواب,تعبير كشيدن دندان در خواب,تعبير خواب دندان جلو

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن

مرتبط:

تعبير خواب مو | تعبير خواب كوتاه كردن مو با فيچي | تعبير خواب كوتاه كردن مو

تعبير خواب سگ | ديدن سگ در خواب

تعبير خواب مار | ديدن مار در خواب | تعبير خواب مار سياه | تعبير خواب نيش زدن مار

تعبير خواب نوزاد پسر | تعبير خواب زايمان | تعبير خواب نوزاد | تعبير خواب بچه دار شدن | تعبير خواب بارداري | تعبير خواب حامله بودن | تعبير خواب حاملگي

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۱:۰۱ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی