picnik

picnik

فال روزانه يكشنبه 8 اسفند ماه 95

فال روزانه 2 امروز روز تولد من يكشنبه 8 اسفند ماه 95 سال 1395

فال روزانه,فال امروز ,فال روز تولد,فال روز ,طالع بيني روزانه

فال روزانه 2 امروز روز تولد من  فال روزانه 2 امروز تولد من

 

 

 چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

 
 
 
فال روزانه

 

فال روزانه متولدين فروردين ماه
ممكن است امروز زياد وقت آن را نداشته باشيد كه درباره آنچه ممكن است در آينده اتفاق بيفتد فكر كنيد. شما بسادگي يك پروژه را به اتمام رسانده ايد و به يك فرض شخصي متكي هستيد ولي اكنون اتفاق جديدي براي تان مي‌افتد. عالي ترين توانايي شما سرعتي است كه شما را قادر مي‌سازد تا به خوبي در مقابل حوادث واكنش نشان دهيد و مسبب اين رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگيخته شما است. فكر نكنيد كه چه كار بايد كنيد؛ فقط آن را انجام دهيد. اگر بعدا لازم بود هميشه مي‌توانيد رفتارهاي نادرست خود را تصحيح كنيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه
عواطف و حساسيت‌هاي اخير شما بيش از پيش زياد شده است، از حد و مقدار طبيعي خود بيشتر شده است. احساساتي كه شما در حال حاضر داريد، فوق العاده زيبا هستند اما بهتر است به شخصيت قبلي‌تان برگرديد زيرا شخصيت امروزتان آسيب‌هاي جدي را به شما مي‌زند. شما در اثر افراط گرايي دچار خشم و غضب‌هاي بسياري خواهيد شد و توان مقابله با استرس‌هاي ناشي از اين ماجرا را نداريد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه
زندگي شما اكنون يك تناقض آشكار است به خاطر اينكه آن چيزهايي كه در واقعيت اطراف شما هستند حقيقت ندارند؛ با اين حال زمانيكه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فكر مي‌كنيد مي‌توانيد كاملا درست و واضح برنامه ريزي كنيد. مشكل اين جاست كه سخت است تمام جزييات اين تصورات را به عمل تبديل كنيد. عنان كنترل را رها كنيد و به سادگي با امواجي كه بوجود مي‌آيند گردش كنيد چرا كه اين كار مي‌تواند يك حركت موثر براي امروز باشد.

فال روزانه متولدين تير ماه
با وجود اينكه شما تلاش بسياري مي‌كنيد تا باز هم روي وظايف تان تمركز داشته باشيد،‌ گيجي و حواس پرتي، شما را احاطه كرده و مانع شما شده است. در ظاهر، يك پيچ خوردگي كوچك غير منتظره است،‌ و به تعطيلات آخر هفته شما مربوط مي‌شود كه به شما اجازه مي‌دهد تا زير لايه سطحي لغزيده و معاني پنهان را كشف كنيد. با اين وجود، الان زمان اين است كه روي كارهاي ساده و آشكار تمركز كنيد. امروز شما مي‌توانيد لحظات خوش را بوسيله توجه كردن به احساسات تان تجربه كنيد؛ به جاي اينكه تلاش كنيد تا اسرار دروني و پنهان كائنات را كشف كنيد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه
ممكن است اين روزها با شخصي از نزديكان تان احساس ناراحتي كنيد اگر چه ممكن است اين احساس پريشاني و اضطراب مستقيما به اين شخص ربطي نداشته باشد. در واقع شما ممكن است از هر كسي كه حد و مرزهاي احساسي تان زير پا بگذارد احساس نارضايتي كنيد. دقت كنيد و ببينيد وقتي كه صحبت از احساسات تان به ميان مي‌آيد آماده جنگ مي‌شويد. ممكن است شما دوست داشته باشيد كه در وهله اول احساسات تان را براي خودتان نگاه داريد اما در بعداز ظهر شرايطي پيش خواهد آمد كه مايل مي‌شويد تا احساسات خود را با ديگران در ميان بگذاريد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه
شما امروز براي انجام دادن وظايفتان چندين راه در پيش رو داريد و اگرچه اين راهها اختيارات زيادي را به شما مي‌دهند، اما شرايط كار كردن براي شما سخت تر مي‌شود. اگر يك راه وجود داشته باشد كه به وضوح از بقيه مهم تر باشد، براي شما ساده تر است، اما تا موقعي شما واقعاً كارتان را شروع نكرده ايد توضيح دادن اينكه چه مراحلي بايد طي شود، كار سختي است. سعي نكنيد كه از آن سر دربياوريد. فقط تا جايي كه لازم است خودتان را با آن تطبيق بدهيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه
به نظر مي‌رسد امروز تمركز كردن روي كار خيلي راحت تر از هميشه مي‌رسد اما اين فرض واقعيت ندارد. چرا كه افكارتان از كنترل شما خارج شده اند و خيلي سخت است كه دوباره كنترل آنها را بدست آوريد. با اين وجود خوب است امتحان كنيد. متاسفانه اگر سعي كنيد فقط وقت گذراني كنيد ممكن است با دوست يا همسرتان درگير شود چرا كه او نظر ديگري درباره كاري كه بايد انجام دهيد دارد. تا آنجا كه ممكن است در اوايل روز مفيد و موثر واقع شويد تا بتوانيد بعداز ظهر با كسي كه دوستش داريد اوقات خوشي را سپري كنيد.

سايت من و تو اوكي

فال روزانه متولدين آبان ماه
امروز برايتان لازم است در معامله‌هاي تجاري كه افراد ديگر، شركت‌ها و اداره‌هاي ديگر را هم درگير مي‌كنند شركت كنيد. لازم است كه با شريك كاري خود خيلي صميمانه صحبت كيند، وگرنه مجبور خواهيد شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشيد و يا تمام حق بيمه را خودتان پرداخت كنيد. وقتي اين مشكلات ظاهر مي‌شوند ازشان فرار نكنيد، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پيچيده‌تر مي‌شوند.

فال روزانه متولدين آذر ماه
احتمالا امروز بسيار عصبي و آتشي مزاج هستيد چرا كه وظايف بي شماري داريد كه بايد آنها را سروقت انجام و آن را تحويل دهيد. به نظر مي‌رسد كه داريد وقت را از دست مي‌دهيد اما ورود ماه به نشان شجاع و بي باك تان به شما يك فرصت جديد در رابطه با پروژه اي كه در حال انجام آن هستيد بدهد. مواظب باشيد؛ چرا كه ممكن است وسوسه شويد كه كار قبلي خود را در ازاي بدست آوردن كاري مهيج تر از دست بدهيد. كارهاي قبلي تان را به پايان برسانيد تا بتوانيد كار تازه‌اي را تجربه كنيد.

فال روزانه متولدين دي ماه
اين ماه مشكل اصل شما اين است كه در حالي كه شما به طور هم زمان هم مي‌خواهيد در زندگي خانوادگي شريك باشيد و هم عضوي از يك گروه منسجم باشيد، نمي‌دانيد كه چگونه اين رفتار عجيب خود را توجيه كنيد. گويي كه شما بايد بخشي از اوقات فراغت خود را از دست بدهيد تا بتوانيد به چيزهايي كه آرزويش را داشتيد نزديك بشويد. سعي نكنيد كه براي حل كردن اين مشكل اقدام كنيد. فقط روشي را پيدا كنيد كه به واسطه آن بتوانيد به راحتي با افراد ديگر تبادل نظر داشته باشيد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه
امروز مي‌توانيد با احترام به خود و دانستن ارزش خودتان يك پيشرفت در زندگي تان را تجربه كنيد. ممكن است از شخصي از نزديكان تان ياد بگيريد كه ديگران چقدر براي كارهاي شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اينكه به خود مغرور شويد و اجازه دهيد كه تملق ديگران شما را در منجلاب ناداني غرق كند آماده كار بعدي شويد. بسيار خوب است كه به جلو پيش برويد اما قبل از آن بنشينيد و درباره كارهايي كه قبلا انجام داده ايد به خوبي بينديشيد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه
ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدي كه افتاده است نگران كرده است. حتي اگر شما به منظور بررسي كردن كارهايي كه انجام داده‌ايد آرام‌تر پيش برويد، ولي باز هم احتمال اينكه تخيلاتتان را زياد جدي نگيريد وجود دارد. چند دقيقه فكر كنيد و حتي اگر نتوانستيد احساسهايتان را درك كنيد، خود را براي روبرو شدن با وظايف كاريتان آماده كنيد. شما از چيزي فرار نخواهيد كرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبوريد تجربه‌هاي امروزتان را به بعد موكول كنيد.\

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۲:۵۷ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی