picnik

picnik

خواب مردن

عبير خواب بوسيدن مرده,تعبير خواب هديه گرفتن از مرده,تعبير خواب مرده دوباره بميرد,تعبير خواب غذا دادن به مرده,تعبير خواب مرده را برهنه ديدن,تعبير خواب مردن مادر,تعبير خواب جنازه,تعبير خواب بغل كردن مرده,تعبير خواب مرده زنده شدن,تعبير خواب مرده چيزي بدهد,تعبير خواب مردن نزديكان,تعبير خواب مردن همسر,تعبير خواب مرگ مادر,تعبير خواب خبر مرگ,تعبير خواب مردن برادر,تعبير خواب مردن ابن سيرين,تعبير خواب خبر مرگ خود,تعبير خواب مردن پدر,تعبير خواب مردن دوباره مرده,تعبير خواب مردن خواهر,تعبير خواب بوسيدن صورت مرده,تعبير خواب روبوسي با مرده,تعبير خواب بوسيده شدن توسط مرده,تعبير خواب بوسيدن مرده امام صادق,تعبير خواب بوسيدن پدر مرده,تعبير خواب بوسيدن مرده ابن سيرين,تعبير خواب بوسيدن دست مرده,تعبير خواب بوسيدن مرده در خواب,تعبير خواب بوسيدن مرده به زنده,ديدن مرده در خواب,خواب مرده,تعبير خواب مرده ديدن,مرده در خواب,زنده شدن مرده در خواب,خواب مرده ديدن,مرده,تعبير خواب گرفتن چيزي از مرده,ديدن خواب مرده,تعبير ديدن مرده در خواب,تعبير خواب دست دادن با مرده,تعبير خواب پول دادن به مرده,تعبير خواب شستن مرده,تعبير خواب از مرده چيزي گرفتن,تعبير خواب مردن فرزند,تعبير خواب مردن دوست,تعبير خواب مردن يكي از نزديكان,تعبير خواب ديدن شهيد,خواب ديدن اموات,براي خواب ديدن اموات,جهت خواب ديدن اموات,ديدن خواب سيد

تعبير خواب مرده و تعبير خواب مردن و تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خواب مرده,تعبير خواب مردن,تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده

درود خدمت كاربران گرامي سايت من و تو اوكي,امروز هم از بخش تعبير خواب –ديدن خواب مرده و مردن و بوسيدن مرده 3 خواب ديدن مرده كه عبارت است از:تعبير خواب مرده,تعبير خواب مردن,تعبير خواب بوسيدن مرده را براي شما آماده كرده ايم.

فصل اول:تعبير خواب كلي مرده و مردن

فصل دوم: تعبير خواب هاي رايج درباره مرگ جنازه و بوسيدن مرده

فصل سوم:تعبير خواب مرده توسط علماي بزرگ تعبير خواب

تعبير خواب مرده زنده شدن تعبير خواب مرده دوباره بميرد تعبير خواب مرده را برهنه ديدن تعبير خواب مرده چيزي بدهد

فصل اول:تعبير خواب كلي مرده و مردن
مرده دوست و مهمان است و يدنش علتي براي ترس و وحشت در خواب نيست . اگر در خواب مرده اي را ببينيد  دوستي را ملاقات مي كنيد يا مهماني براي شما مي رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببينيد هم براي بيننده خواب خوب است و هم نشان آن است كه روح مرده در آرامش به سر مي برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما مي گويد غم و ناراحتي برايمان پيش  خواهد آمد و گرفتار سختي و تنگي مي شويم. اگر مرده در اين حالت چيزي به شما بدهد خوب است ولي اگر چيزي از شما بگيرد و ببرد خوب نيست.

سايت من و تو اوكي

اگر مرده شما را دعوت كند و شما همراه او برويد خوب نيست. وقتي كه يك زنده را مرده ببينيم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببينيد كسي كه مرده آمد و كنار شما نشست خوب است ولي اگر مرده شما را دعوت كرد و نزد خود نشاند خوب نيست و اگر دست بر گردن شما افكند بدتر است. اگر كسي در خواب ببيند لباس خود را به مرده مي دهد خوب نيست و نشان آن است كه سلامتش به خطر مي افتد و زيان مي بينيد و به آبرويش لطمه وارد مي آيد. اگر بر عكس ببينيد از مرده لباس مي گيريد خوب است چرا كه حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست مي آوريد.

 

فصل دوم: تعبير خواب هاي رايج درباره مرگ جنازه و بوسيدن مرده

تعبير خواب هاي رايج درباره مرگ جنازه و بوسيدن مرده
تعبير خواب لباس گرفتن از مرده

مطيعي تهراني: اگر در خواب ببينيد از مرده لباس مي‌گيريد خوب است چرا كه حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست مي‌آوريد.اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره‌اش عبوس و گرفته باشد خواب ما مي‌گويد غم و ناراحتي برايمان پيش خواهد آمد و گرفتار سختي و تنگي مي‌شويم. اگر مرده در اين حالت چيزي به شما بدهد خوب است.

تعبير خواب آب گرفتن از مرده

اگر كسي در خواب ببينيد كه از مرده اي طلب آب مي‌كند تعبير آن فزوني و بركت مي‌باشد.

تعبير خواب پول گرفتن از مرده

اگر كسي در خواب ببينيد كه از مرده اي طلب پول مي‌كند و يا از اون دسته اي اسكناس نقد تحويل مي‌گيرد  تعبير آن اين است كه زكات مال خود را در اين دنيا پرداخت نكرده است.

تعبير خواب غذا گرفتن از مرده

حضرت دانيال (ع) گويد: اگر ديد مرده چيزي خوردني به وي داد، دليل كه روزي حلال يابد.

تعبير خواب قرآن گرفتن از مرده

محمد بن سيرين گويد: اگر ديد مرده اي قران به وي داد يا كتاب فقه، دليل بر توفيق يافتن طاعت بود.

تعبير خواب چيزي دادن به مرده

مطيعي تهراني: اگر مرده اي با لباس پاره مشاهده كرديد نشانه اندوهي است كه براي شما پيش خواهد آمد و در اين حالت اگر مرده چيزي از شما بگيرد و ببرد خوب نيست.

تعبير خواب لباس دادن به مرده

مطيعي تهراني: اگر كسي در خواب ببيند لباس خود را به مرده مي‌دهد خوب نيست و نشان آن است كه سلامتش به خطر مي‌افتد و زيان مي‌بينيد و به آبرويش لطمه وارد مي‌آيد.

محمدبن سيرين گويد: اگر ديد جامه خود به مرده داد، دليل غم و اندوه است.

در نفايس الفنون تصريح شده كه ديدن جنازه و مرده در خواب مال حرام است.

مرحوم مجلسي نوشته اگر كسي در خواب جنازه يا مرده ببيند از غائب به او خبر مي رسد و …

 

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده

ديدن خواب مرده

تعبير خواب بوسيدن مرده در خواب | تعبير خواب بوسيدن مرده به زنده

تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خوابت بوسه مرده  و بوسيدين مرده اين است كه :

برخي از معبران نوشته اند بوسه خيانت است و سو نيت و بد دلي چه بوسه بدهيم و چه بگيريم. اگر ما ديگران را ببوسيم ما عامل خيانت خواهيم بود اگر ديگري ما را ببوسد نسبت به ما خيانت مي شود. در بيداري و زندگي روزانه ما بوسه وسيله ابراز عشق و محبت است. وقتي كسي را مي بوسيم مي خواهيم محبت خود را در حد اعلا به آن شخص نشان بدهيم و ثابت كنيم.

در خواب نيز از اين حد فراتر نمي رويم. چنانچه در خواب ببينيم كسي را مي بوسيم موردي پيش مي آيد كه حسن نيت خود را نسبت به او ثابت كنيم و اگر آن كه مي بوسيم نا شناس باشد نفعي از ما به او مي رسد . اگر يك دختر دم بخت ببيند كه محرمي او را مي بوسد محبوبيت ميابد و اگر ببيند كه نامحرمي او را مي بوسد خواستگار خواهد يافت و شوهر مي كند و چنانچه خودش كسي را ببوسد نشان آنست كه از او به  نيكي ياد مي كنند.

اگر ببينيم مرده اي ما را مي بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او ديني داريم چه اخلاقي و چه مالي و مادي و اگر ناشناس باشد سودي به ما ميرسد زيرا بوسه مرده خير و بركت است.

تعبير ديدن مرگ و جنازه در منابع خارجي :

تعبير خواب جنازه
ديدن جنازه در خواب، نشان‌دهنده جنبه‌اي از خودتان است كه درشما مرده. يا ممكن است به اين معني باشد كه مهجور و بيان‌ناپذير هستيد. خودتان را كنارگذاشته‌ايد و از درون مرده‌ايد.

تعبير خواب متوفي
ديدن كسي كه مرده يا حرف زدن با او در خواب، خبر از اين مي‌دهد كه شما تحت نفوذ افراد منفي هستيد و دورتان را افراد ناجور گرفته‌اند. اين خواب همچنين مي‌تواند راهي براي شما جهت روانكاوي احساسات‌تان با كساني باشد كه درگذشته‌اند. همچنين اين خواب، سمبل شكست مالي هم مي‌تواند باشد.

اگر خواب كسي را ببينيد كه مدتها پيش فوت كرده، نشان‌دهنده اين است كه موقعيت يا رابطه فعلي شما درزندگي‌تان، تشبهاتي با چگونگي موقعيت و رابطه‌تان با فرد درگذشته دارد. اين خواب مي‌تواند براي‌تان آشكار كند كه چقدر لازم است به اين رابطه پايان دهيد.

اگر خواب كسي را ببينيد كه به‌تازگي درگذشته، يعني مرگ او هنوز هم در ذهن شما تازه است و شما  همچنان درگير اين هستيد كه رفتن او را باور كنيد. اگر فرد درگذشته سعي دارد شما را با خودش به جايي ببرد، نشان‌دهنده اين است كه شما سعي داريد مرگ او را بفهميد و درك كنيد. همچنين نمي‌خواهيد تنها باشيد.

ديدن و صحبت با پدرومادرفوت شده در خواب، نشانگر ترس‌هاي شما بابت از دست دادن آنهاست و همچنين شيوه كنارآمدن‌تان با اين موضوع. شما از خواب‌تان به‌عنوان آخرين فرصت براي آخرين خداحافظي با آنها استفاده مي‌كنيد.

 

تعبير خواب مردن مادر | تعبير خواب مردن پدر | تعبير خواب مردن خواهر | تعبير خواب مردن برادر

ديدن خواهر و برادر، فاميل، يا دوست فوت شده در خواب، بيانگر دلتنگي شما و تلاش‌تان براي تسكين خاطرات قديمي‌تان با آنهاست. همزمان با تكاپوي شما براي زندگي جاري روزمره، خواب‌هاي‌تان به‌عنوان تنها وسيله براي كنارآمدن و پذيرفتن ازدست‌دادن فرد موردعلاقه‌تان عمل مي‌كنند. اگر در خواب ببينيد كسي كه فوت كرده، يكبار ديگر ميميرد يعني آرزو داريد او هنوز زنده بوده و خيلي چيزها را در زندگي با او تجربه  مي‌كرديد. اين‌گونه خواب‌ها بيشتردر اوقات شادي يا درحين رويدادهاي مهم زندگي رخ مي‌دهند.

خواب ديدن فرزند كودك‌تان كه مرده است، راهيست براي زنده نگه داشتن او به واسطه خواب‌ها و روياهاي‌تان. براي پدرومادر، از دست دادن فرزند، فوق‌العاد سخت است. چنين خواب‌هايي ديده مي‌شوند چون هنوز نمي‌توانيد درك كنيد و بپذيريد كه چگونه و چرا كودك‌تان به اين زودي از شما گرفته شده است.

 

فصل سوم:تعبير خواب مرده توسط علماي بزرگ تعبير خواب

 

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق
ديدن كفن مرده درخواب بر سه وجه است.

اول: مال. دوم: ظاهرشدن مشكل. سوم: فساد دين. اگر ديد مرده زنده شد و معروف بود، دليل مال است. اگر  پادشاهي اين خواب بيند، دليل كه علم و حكمت آموزد و از شغلي كه طمع بريده بود باز يابد.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
اگر كسي مرده را ديد و از او پرسيد كه تو مرده بود او گويد كه من زنده ام، دليل كه احوال مرده در آن جهان مرده در آن نيكو بود و حق از وي خشنود بود.اگر ديد جامه خود به مرده داد، دليل غم و اندوه است. اگر ديد  مدره اي قران به وي داد يا كتاب فقه، دليل بر توفيق يافتن طاعت بود. اگر بيند مرده اي جامه مي فروخت دليل كه از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان ديد، دليل كه آن مرده بدكردار بوده در دنيا. اگر ديد مرده از درد سر مي ناليد، دليل كه در دنيا با مردم تكبر كرده باشد. اگر ديد مرده از درد چشم مي ناليد، دليل كه غيبت مردم باشد.

اگر ديد از درد دندان (تعبير خواب دندانمي ناليد، دليل كه فحش بسيار به مردم داده باشد اگر از پهلو مي ناليد، دليل كه با زنانِ بدكردار بوده باشد. اگر از درد شكم مي ناليد، دليل كه حرام خورده باشد. اگر بيند مرده جامه هاي نيك پوشيده بود، دليل كه با ايمان از دنيا رفته باشد. اگر مرده را با جامه هاي سفيد بيند، دليل كه در آخرت حال او نيكو بود. اگر مرده را جامه هاي سياه بيند به خلاف اين است و جامه زرد و كبود، دليل معصيت است. اگر مرده را جامه پوشانيد، دليل كه اجلش نزديك است.

 

 

تعبير خواب به روايت ابراهيم كرماني
اگر ديد مرده زنده شد در خواب. دليل كه حالش نيكو بود. خاصه مرده را گشاده روي بيند. اگر زنده را مرده ببينيد در خواب به خلاف اين است. اگر پدر مرده خود را با جامه هاي نيكو ديد و خرم، دليل كه كارش ساخته و دولتش زياد شود. اگر زن مرده خود را در خواب بيند، دليل كه درويش شود. اگر پسر مرده خود را در خواب ديد، دليل كه از غم برهد. اگر زني در خواب بيند پسر مرده او زنده شد، دليل كه غايبش از سفر بازآيد. اگر ديد مرده را زنده كرد، دليل كه زنده رامسلمان كند. اگر ديد از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دليل كه راه او گزيند، اگر مفسد بود، دليل كه بيمار شود و شفا يابد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
مرده دوست و مهمان است و يدنش علتي براي ترس و وحشت در خواب نيست . اگر در خواب مرده اي را ببينيد دوستي را ملاقات مي كنيد يا مهماني براي شما مي رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببينيد هم براي بيننده خواب خوب است و هم نشان آن است كه روح مرده در آرامش به سر مي برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما مي گويد غم و ناراحتي برايمان پيش خواهد آمد و گرفتار سختي و تنگي مي شويم. اگر مرده در اين حالت چيزي به شما بدهد خوب است ولي  اگر چيزي از شما بگيرد و ببرد خوب نيست.

اگر مرده شما را دعوت كند و شما همراه او برويد خوب نيست. وقتي كه يك زنده را مرده ببينيم و آن زنده  آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببينيد كسي كه مرده آمد و كنار شما نشست خوب است ولي اگر مرده شما را دعوت كرد و نزد خود نشاند خوب نيست و اگر دست بر گردن شما افكند بدتر است. اگر كسي در خواب ببيند لباس خود را به مرده مي دهد خوب نيست و نشان آن است كه سلامتش به خطر مي افتد و زيان مي بينيد و به آبرويش لطمه وارد مي آيد. اگر بر عكس ببينيد از مرده لباس مي گيريد خوب است چرا كه حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست مي آوريد.

 

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خواب مرده حضرت يوسف پيامبر ع

ديدن صحبت با مردگان نيكو باشد

ديدن سلام كردن به مرده شادي بود

ديدن مرده در خواب از غم بيرون آيد

ديدن مرده در كنار خود زيادتي عيش بود

ديدن جسد مرده (جنازه مرده) در خواب به معناي طول عمر هست .

اگر مرده را خونين ببينيد ۲ امكان وجود دارد .

۱- مال او از راه درست به دست نيامده .

۲- به مرده ظلم شده است .

 

ديدن مرده در خواب به زعم يوسف نبي ع

اگر در خواب با مرده صحبت كنيد نيكو است

سلام كردن به مرده در خواب دليل بر شادي است

اگر مرده را در خواب در كنار خود بيند دليل بر عيش است

تعبير خواب ديدن جسد و جنازه مرده در خواب دليل بر طول عمر است

خونين ديدن مرده در خواب يا دليل بر مال مرده است كه درست بدست نيامده يا ظلمي كه به او روا شده است

 

ديدن مرده در خواب به تعبير حضرت دانيال نبي ع

اگر در خواب ببيند مرده به او چيزي دهد از متاع دنيا سودي به او مي رسد از جايي كه انتظار ندارد

اگر مرده در خواب خوردني به او دهد تعبير خواب اين است كه روزي حلال كسب مي كند

اگر در خواب ببيند كه مرده است و همه براي او گريه مي كردند تا وقتي كه او را شستند

و با كفن در گور كردند اين همه، دليل بر فساد دين است.

اگر در ببيند او را در تابوت گذاشته اند و مردم از عقب و جلو تابوت در حركتند دليل بر بزرگي اوست

 

به گفته منوچهر تهراني
ديدن مرده در خواب دوست و مهمان است و ديدنش علتي براي ترس و وحشت در خواب نيست. اگر در خواب مرده‌اي را ببينيد دوستي را ملاقات مي‌كنيد يا مهماني براي شما مي‌رسد. حال به تعبير خواب چيز گرفتن از مرده و چيزي به مرده دادن مي‌پردازيم.
تعبير خواب چيزي از مرده گرفتن

 

حضرت دانيال گويد
: اگر بيند مرده او را چيزي داد از متاع دنيا، منفعت بود از جايي كه اميد ندارد.

 

تعبير خواب مردن | تعبير خواب مردن دوباره مرده

حضرت دانيال گويد: اگر به خواب بيند كه بمرد و همه بر وي بگريستند تا وقتي كه وي را بشستند و با كفن در گور كردند اين همه، دليل بر فساد دين بود.

اگر بيند كه او را در تابوت نهادند و مردم از پيش و پس او مي رفتند، دليل بزرگي بود، دينش نقصان بود و بعضي گويند: برآن مردم كه بر جنازه او بودند حكم كند. اگر بيند كه مرده بود و زنده شد، دليل كه از گناه توبه كند و عمرش دراز بود. اگر بيند كه درميان گورستان بود، دليل كه با جاهلان سفر كند

محمدبن سيرين گويد: هر كه خواهد بداند كه حال او نزد حق تعالي چون است، احتياط كند كه حال او نزديك مردگان چگونه است. اگر بيند كه مردگان وي را بشارت دادند و با او سخن گفتند، دليل كه حال او نزد حق تعالي نيكو بود. اگر با وي سخنان ناخوش گفتند به خلاف اين بود.

جابرمغربي گويد: ديدن مرگ مفاجات درخواب ، دليل بر راحتِ مومن و عذاب كافر بود و هر چند جان كندنِ خود را در خواب معتبر بيند، دليل كه عذاب او سختر بود. اگر بيند كه بمرد و او بشستند، دليل كه در دين خود ثابت بود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه بمرد و او را بر تابوت نهادند و خلق از پي او مي رفتند بزرگي يابد. اگر ديد او مرده را بر پشت گرفته بود و مي برد، دليل مال حرام است. اگر بيند زنده بمرد و ديگر باره زنده شد به غايت نيكو بود. اگر مرده را بيند كه ديگر باره بمرد، دليل كه فرزندش بميرد. اگر بيند فرزندش بمرد، دليل كه توانگر شود و بعضي گويند از شر دشمن ايمن شود. اگر بيند مادر و پدر او بمردند، دليل كه كارش نيكو شو د و نيز مي گويند كارش شوريده شود. اگر زني آبستن بيند بمرد و او را بشستند، دليل كه او را پسر آيد. اگر بيند بمرد و او را بر تابوت نهادند به تاويل نيكو بود. اگر دفنش كردند بد است.

لوك اويتنهاو مي گويد :

مردن : قولهاي زياد پوچ و واهي

ديدن كساني كه در حال مرگ هستند : شادي

زنده شدن مرده : شما زندگي بي برنامه اي را سپري ميكنيد

تمايل به مردن : نشانه سلامتي

 

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده

تعبير خواب tabire khab تعبير خواب آنلاين تعبير خواب ابن سيرين تعبير خواب امام صادق تعبير خواب آكا تعبير خواب حضرت يوسف

تعبير خواب tabire khab تعبير خواب آنلاين تعبير خواب ابن سيرين تعبير خواب امام صادق تعبير خواب آكا تعبير خواب حضرت يوسف

تعبير خواب,tabire khab,تعبير خواب آنلاين,تعبير خواب ابن سيرين,تعبير خواب امام صادق,تعبير خواب حضرت يوسف

تعبير خواب مو | تعبير خواب كوتاه كردن مو با فيچي | تعبير خواب كوتاه كردن مو

تعبير خواب سگ | ديدن سگ در خواب

تعبير خواب مار | ديدن مار در خواب | تعبير خواب مار سياه | تعبير خواب نيش زدن مار 

تعبير خواب نوزاد پسر | تعبير خواب زايمان | تعبير خواب نوزاد | تعبير خواب بچه دار شدن | تعبير خواب بارداري | تعبير خواب حامله بودن | تعبير خواب حاملگي

تعبير خواب دندان | تعبير خواب افتادن دندان | تعبير خواب شكستن دندان | تعبير خواب دندان افتادن

تعبير خواب مرده | تعبير خواب مردن | تعبير خواب بوسيدن مرده


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۶:۴۴ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی