picnik
picnik

بازوهاي چاق و افتاده مشكل بسياري از زنان است كه خواهان زيبايي و جذابيت بيشتر هستند. بازوها از جمله نقاطي از بدن هستند كه لاغر كردن آن‌ها بسيار سخت است اما در اينجا 77 ترفند را به شما معرفي مي‌كنيم كه با آن‌ها مي توانيد بازوان خود را خوش فرم، ظريف و زيباتر كنيد.

 
1-‌ اولين قدم براي كاهش وزن كنترل كالري مصرفي و افزايش فعاليت بدني است. از اين طريق شما مي‌توانيد چربي موجود در ماهيچه‌هاي بدن خود را كاهش دهيد.
 
2- تحت هيچ شرايطي صبحانه‌تان را كنار نگذاريد. خوردن صبحانه‌اي كامل در ابتداي روز از پرخوري شما در طول روز جلوگيري مي‌كند.
 
3- در روز حداقل 8 ليوان آب بنوشيد تا متابوليسم بدنتان افزايش يابد و چربي‌سوزي بيشتري داشته باشيد.
 
4- ماساژ دادن بازو مي‌تواند به چربي‌سوزي بدن كمك كند. ماساژ دادن بازوها زير دوش آب گرم مي‌تواند در درمان سلوليت و افزايش جريان خون بسيار موثر باشد.
 
5- ورزش شنا مي‌تواند بيشترين تاثير را در كوچك‌ كردن بازوان شما داشته باشد و هر سه عضله سر بازو را درگير ‌كند. اگر سخت‌تان است كه اين روش را با سر انگشتان پا انجام دهيد، مي‌توانيد در ابتدا با كمك زانو آن را انجام دهيد.
 
6- يكي ديگر از ورزش‌هاي موثر در لاغر كردن بازوها چرخاندن بازوها از كتف به حالت دايره‌وار در حالت ايستاده است. در انجام اين كار بايد دقت كنيد كه دستانتان از قسمت آرنج شكسته نشود.
 
7- طناب زدن يكي از آسان‌ترين روش‌ها براي چربي‌سوزي عضلات بازو است. سعي كنيد روزي 100 بار طناب بزنيد و هنگام انجام آن دستان خود را تكان دهيد.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۵۹:۲۹ ] [ picnik ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 42
دیروز : 24
افراد آنلاین : 1
همه : 949
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب