picnik

picnik

فال روزانه پنجشنبه

فال روزانه 2 امروز روز تولد من  فال روزانه 2 امروز روز تولد من

فال روزانه پنجشنبه 23 دي 95
فال امروزانه پنجشنبه 23 دي 95
فال روز پنجشنبه 23 دي 95
فال روزانه پنجشنبه 23 دي 95 فال روز 95/10/23 – فال بيست و سه ده نود و پنج
فال روزانه فردا پنجشنبه 23 دي 95 | فال روز پنجشنبه 23 دي 95 امروز من
طالع بيني روز پنجشنبه 23 دي

فال روز پنجشنبه ۲۳ دي ۹۵

فال روزانه متولدين فروردين:

امروز هر كاري كه كه انجام مي‌دهيد مي‌تواند مانند يك بازي باشد،‌ حتي اگر آن كار، كار بسيار سختي باشد. همچنانكه كودك درون خود را پيدا كرده ايد و مي‌توانيد به هر وظيفه و كاري به عنوان فرصتي براي تفريح نگاه كنيد. اما شما مانند گذشته ديگر تا آنجا كه مي‌توانيد سريع وارد كاري نمي‌شويد، به خاطر اينكه عطارد منطقي به يازدهمين خانه از آينده شما بازگشته است، و به شما پيشنهاد مي‌كند كه قبل از اينكه وارد كاري شويد خوب مسير خود را بشناسيد و آن را بررسي كنيد، مخصوصا اگر آن كار يك مسير تازه باشد.

 

فال روزانه متولدين ارديبهشت:

اينكه از خودتان مطمئن باشيد يك چيز است،‌ اما امروز اين اعتماد به نفس كاذبتان مي‌تواند شما را با مشكل بزرگي مواجه كند، چرا كه ناگهان درمي‌يابيد كه نمي‌دانيد چه كاري درست است و چه كاري غلط! شما دوست داريد به ديگري به طور نمايشي نشان دهيد كه كاري كه او اكنون دارد انجام مي‌دهد غلط است، اما نيازي به اين نيست كه ديگري را وارد مسئله اي كنيد كه خودتان نمي‌توانيد در آن پيروز شويد. درنهايت، ‌مهم نيست كه چه كسي برنده مي‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس است كه به نظر مي‌رسد زياد براي شما سخت نباشد.

فال روزانه متولدين خرداد:

شما مي‌توانيد بدون اينكه تلاش زيادي براي پنهان كردن احساسات تان كنيد اين كار را براحتي انجام دهيد و احساسات خود را در دل تان نگه داريد. شما حتي نيازي نداريد كه لباس مبدل يا ماسك بر چهره بگذاريد. هر طور كه شما خودتان را ببينيد،‌ ديگران نيز همانطور شما را خواهند ديد. شما مشغولتر و گرفتارتر از هميشه به نظر مي‌رسيد و اين به شما كمك مي‌كند تا كار اضافي انجام ندهيد. به جاي اينكه هاله‌اي از خيالات واهي در اطراف خود ايجاد كنيد، حد و مرزي براي خود ايجاد كنيد و آن را به ديگران منتقل كنيد؛ ‌برايشان توضيح دهيد كه چه كاري را مي‌توانيد انجام دهيد و چه كاري را نمي‌توانيد!

فال روزانه متولدين تير:

اگر شما از چگونگي موقعيت مالي خود نامطمئن هستيد،‌ نيازي نيست كه پشت نگراني خود از ديگران مخفي شويد. دراين روزها بسيار مهم است كه درباره چگونگي خرج كردن پول تان براي ديگران تجديد نظر كنيد، چرا كه شما تاكنون مي‌خواستيد به آنها نشان دهيد كه روي گنج نشسته‌ايد يا اينكه كارخانه پول سازي داريد!! اين نمايش‌هاي پنهان كارانه ممكن است براي مدت كوتاهي چاره‌ساز باشد چرا كه بعد از آن شما را در موقعيتي بسيار سخت تر از آنچه كه الان در آن قرار داريد درگير مي‌كند. استوار باشيد و بهترين كاري را كه مي‌توانيد انجام دهيد و اجازه دهيد ديگران هر چه دلشان مي‌خواهد بگويند.

فال روزانه متولدين مرداد:

ورود ماه به نشان شما ممكن است اختلافاتي را كه بين شما و دوست تان يا شريك تان بوده را آشكار كند. اول شما ممكن است فكر كنيد كه هر دو شما يك چيزي را مي‌گوييد، اما درگيري و كشمكش‌ها افزايش مي‌يابد و حتي مي‌تواند به درگيري كاملا آشكار تبديل شود. اكنون روي اين اختلاف تمركز نكنيد، در عوض، براي پيدا كردن يك زمينه عادي تلاش كنيد. مي‌توانيد از اين درگيري‌هاي عاطفي با اجتناب كردن از بحث و جدل‌هاي بي فايده و غير ضروري جلوگيري كنيد. يكي دو روزي صبر كنيد بعد، سعي كنيد دليل اين بحث‌ها را پيدا كنيد.

فال روزانه متولدين شهريور:

بعضي چيزها بايد داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ايجاد تغييرات اصرار داريد،‌ پس بايد آماده باشيد كه نيروهايتان را براي يك تحول اساسي ذخيره كنيد. ممكن است زماني طول بكشد تا اين كار انجام شود، اما شما احتمالا مي‌دانيد اين درگيري‌ها از كجا ناشي مي‌شوند و چه كار بايد بكنيد تا براي آنها راه حلي بابيد و آنها را حل كنيد. پيش برويد و همه نقشه‌هايي را كه در ذهن تان داريد را امتحان كنيد،‌ اما يك راه حل را قبل از اينكه ببينيد شرايط و اوضاع چگونه است انتخاب نكنيد.

فال روزانه متولدين مهر:

دوستان و همكلاسي‌هاي شما امروز بسيار رك و صريح به نظر مي‌رسند، اما اوضاع آن جوري نيست كه چشم‌هايتان مي‌بيند، ‌بلكه خبرها بيشتر از اينهاست! قبل از اينكه كاري را به اتمام برسانيد مواظب باشيد، چرا كه ممكن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشيد. اگر چيزي درست نبود حتما سئوال كنيد و از درست بودن آن مطمئن شويد؛ اگر اهداف و نيات شما ضعيف باشند اشتباه از خود شماست نه ديگري، پس فكر نكنيد ديگري زير پاي شما را خالي كرده است.

فال روزانه متولدين آبان:

شما معمولا از اينكه كاري را درست انجام دهيد راضي و به آن قانع هستيد، اما امروز ماه وارد دهمين خانه يعني خانه”وضعيت” شما مي‌شود و نيازهاي شما را به آگاهي از آنچه كه انجام مي‌دهيد نشان مي‌دهد. اين حرف به اين معني نيست كه اعتماد به نفس شما پايين است يا اينكه از كاري كه داريد مي‌كنيد مطمئن نيستيد. بلكه درباره اين است كه كاري را بكنيد كه شايسته آن هستيد. اگر مجبور شديد راه تان را بازبيني كنيد و آن را دوباره بررسي كنيد، از اين بابت شرمنده نباشيد. حتي ممكن است باعث شود شما احساس ناخوشايندي بكنيد، يا برعكس ممكن است به طور شگفت انگيزي قدرداني شايسته‌اي از شما بشود.

فال روزانه متولدين آذر:

اكنون زمان بسيار خوبي براي ثبت نام در يك رشته جديد درسي يا در دست گرفتن و خواندن كتاب جديدي درباره فلسفه است،‌ يا اصلا مي‌توانيد ديدگاه جديدي در زمينه سياست براي خود ايجاد كنيد يا انگيزه‌هاي ديني خود را تقويت كنيد. خوشبختانه،‌ شما اين توانايي را داريد كه ايده‌هاي خود را با افكار قديمي‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ كنيد بدون اينكه بنيادهاي عقلاني شما را تهديد كنند. همچنان ذهن خود را براي دريافت ايده‌هاي جديد باز بگذاريد و اين موقعيت خوب را براي بسط دادن ذهن تان از دست ندهيد.

فال روزانه متولدين دي:

ممكن است امروز نسبت به روز قبل احساس پريشاني و نگراني بيشتري كنيد چرا كه به نظر مي‌رسد اوضاع به پايداري و ثبات ديروز نيستند، اما اين به معني اين نيست كه هر چيز كوچكي ناپايدار به نظر مي‌رسد؛ ‌فقط به اين معني است كه شما امكان تغيير و تحول را در فضا مي‌بينيد و اين شما را نگران مي‌كند. به جاي اينكه مدام سعي كنيد تا از شرايط غير قابل اجتناب جلوگيري به عمل آوريد،‌ تصور كنيد كه اگر نتوانيد شرايط به روال گذشته برگردانيد، بايد چه بكنيد.

فال روزانه متولدين بهمن:

امروز بايد به دقت مواظب حرفي كه مي‌زنيد باشيد به خاطر اينكه شما به سرعت صحبت مي‌كنيد و ممكن است كلمات متفاوت با آنچه كه در ذهن تان مي‌شنويد از ذهن تان بيرون بيايد. وقتي در مورد حرفهاي شما برداشت نادرستي مي‌شود بساير براي تان سخت خواهد بود كه بخواهيد شفاف سازي كنيد و اين كار هم زمان و هم انرژي شما را هدر مي‌دهد، پس بهترين راه اين است كه آرام بگيريد و با آرامش صحبت كنيد تا در همان بار اول منظورتان را بدرستي به ديگران برسانيد.

فال روزانه متولدين اسفند:

شما هدفي داريد كه بايد آن را امروز انجام دهيد و بهترين كار اين است كه با گفتار شفاهي يا ارتباط كتبي آن را دنبال مي‌كنيد. اگر چه شما همان كارها و وظايف هر روزه را انجام مي‌دهيد كه در برنامه هر روزه تان داريد و به روال هميشه است،‌ اما امروز براي اينكه مشكل خود را به ديگران نشان دهيد كارهايتان را بيشتر نمايشي انجام مي‌دهيد. اما شما اجازه نداريد كه ديگران را بدون اينكه خودشان بخواهند مجبور به توجه كنيد. بهترين كاري را كه مي‌توانيد انجام دهيد و بعد از آن اجازه دهيد چند روزي كارها به حال خود باشند قل از اينكه دوباره بخواهيد براي حل آن دوباره تلاش را از سر بگيريد

فال حافظ با معني و فال حافظ با تفسير و فال حافظ اصلي و فال حافظ از ديوان حافظ و فال حافظ آنلاين با تعبير و گرفتن فال حافظ يك دوست

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۰:۰۱ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی