picnik

picnik

خيرونا

داده و 3 امتياز را كسب كند. مارتينز مونوئرا، داور مسابقه در دقيقه 37 يك پنالتي براي رئال مادريد گرفت كه توسط سرخيو راموس به گل تبديل شد.

اوليور در اين رابطه گفت:” هيچ شكي نيست كه داور تصميم درستي گرفت. جايگري خوب مونيسا روي صحنه باعث شد ديد خوبي داشته باشد.”

در نيمه دوم نيز يك پنالتي ديگر روي آسنسيو گرفته شد كه اين بار كريم بنزما آن را به گل تبديل كرد. اوليور در رابطه با اين صحنه نيز گفت:” بار ديگر شكي نيست كه داور تصميم درست را گرفت. بازيكن خيرونا، بازيكن مادريد را به زمين ميزند.”

رئال مادريد شب گذشته موفق شد 4-1 خيرونا را شكست دهد و 3 امتياز بازي را به دست آورد. شاگردان لوپتگي در ابتدا از حريف عقب افتادند ولي با 4 گل، پيروزي مهمي در اين ديدار كسب كردند. در اواسط بازي، رافائل واران جاي مارسلو راهي زمين شد تا در تركيب تيمش قرار بگيرد و رفته رفته به شرايط عادت كند ولي مارسلو از اين تعويض به هيچ وجه خشنود نيست.

او گفت:” راستش را بخواهيد كمي برايم عجيب بود ولي من به تصميم مربي احترام ميگذارم، ميخواستم ادامه بدهم زيرا 100 درصد آماده بودم. ما در مسير درستي هستيم و من مطمئنم كه هر بازي بهتر خواهيم شد. امروز خوب بازي كرديم و سه امتياز را به دست آورديم.”

مارسلو سپس رئال مادريد ادامه داد:” كريستيانو بهترين بازيكن جهان است بنابراين جاي خالي اش را حس خواهيم كرد ولي بيل و بنزما هم خيلي خوب هستند.”

مارسلو سپس درباره رقابت در درون دروازه گفت:” ما دو گلر خيلي خوب داريم ولي من از كيلور راضي هستم و او خيلي خوب كار كرده است.”

رئال مادريد در ابتدا از حريف خود عقب افتاد ولي توانست با روحيه جنگندگي بالا، 4-1 پيروز ميدان شود و 3 امتياز بازي را كسب كند. سپيدپوشان با اين برتري بالاتر از بارسا در جدول قرار گرفتند و پس از بازي، لوپتگي به تمجيد از شاگردانش پرداخت.

او گفت:” چيزي كه براي من بيش از همه در اين بازي اهميت داشت، نگرش و طرز تفكر بچه ها بود زيرا به نظرم بازي خيلي پيچيده اي بود. آنها گل اول را زدند ولي ما قدرتمان را به رخ كشيديم و اين چيزيست كه لاليگا از ما مي طلبد. هر بازي مقابل رقيبي قدرتمند برگزار ميشود و شما به تمام بازيكنانتان نياز داريد.”

لوپتگي درباره نيمكت نشيني كورتوا گفت:” ما تلاش كرديم موضوع را توضيح دهيم ولي آسان نيست. ما دو گلر خيلي خوب در اختيار داريم، اگر كيكو كاسيا را هم به حساب بياوريد، 3 گلر خيلي خوب. آنها مشكل ساز نيستند بلكه راه حل هستند و روز به روز موضوع را بررسي خواهيم كرد. راستش را بخواهيد در حال حاضر روي كيلور ناواس حساب كرده ايم و او هم خيلي خوب كار كرده است. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد ولي رقابت بسياري در درون دروازه ايجاد خواهد شد.”

در اين ديدار ابتدا اين خيرونا بود كه با گل بورخا گارسيا پيش افتاد اما رئالي ها در ادامه 4 بار دروازه حريف را باز كردند و توانستند به سه امتياز اين ديدار خارج از خانه برسند.

دو تيم بازي را متعادل آغاز كردند و دقايق ابتدايي بدون اينكه موقعيت خاصي روي دروازه ها ايجاد شود، سپري شد. در دقيقه 8 بنزما توانست دروازه خيرونا را باز كند اما داور به دليل آفسايد آن را نپذيرفت.

بازي متعادل دنبال شد و در دقيقه 15، ايسكو روي همكاري با ماركو آسنسيو، صاحب يك موقعيت عالي شد اما ضربه او راهي به چهارچوب دروازه خيرونا پيدا نكرد. در مقابل، تيم ميزبان، در دقيقه 16، روي يكي از اولين موقعيت هاي جدي اش به گل رسيد.

روي يك حمله سريع بود كه ضربه لوزانو بعد از برخورد به مدافع رئال، در محوطه جريمه نصيب بورخا گارسيا شد و او هم بعد از فريب رافائل واران و كيلور ناواس، با يك ضربه تماشايي، توپ را به طاق دروازهرئال مادريد كوبيد.

چند دقيقه بعد چيزي نمانده بود كه خيرونا به گل دوم برسد اما حضور به موقع كارواخال، دروازه رئال مادريدرا نجات داد. در دقيقه 25، باز هم همكاري لوزانو و پورتو، خيرونا را صاحب يك موقعيت خوب كرد اما بار ديگر كارواخال مانع از باز شدن دروازه تيمش شد.

در ادامه رئالي ها رفته رفته ابتكار عمل را در دست گرفتند و چيزي نمانده بود كه سرخيو راموس در دقيقه 31 گل تساوي را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالاي دروازه به بيرون رفت.

فشار حملات رئال مادريد سرانجام در دقيقه 38 به ثمر نشست و اين تيم صاحب يك ضربه پنالتي شد. بعد از بازيكنان خيرونا دو بار ضربه رئالي ها بلوكه كردند، خطاي مونيسا روي آسنسيو، باعث شد تا داور نقطه پنالتي را نشان بدهد. راموس پشت توپ قرار گرفت و با يك ضربه چيپ، دروازه را باز كرد.

خيرونا مي توانست در دقيقه 41 بار ديگر پيش بيفتد اما لوزانو نتوانست از پاس عالي بورخا استفاده كند. در دقايق پاياني هر دو تيم تلاش زيادي كردند تا به گل برتري برسند اما اين اتفاق نيفتاد و نيمه اول با تساي 1-1 به پايان رسيد.

نيمه دوم را خيرونا بهتر آغاز كرد و در دقيقه 47، پورتو در محوطه جريمه رئال مادريد توسط ناچو و راموس سرنگون شد اما علي رغم اعتراض بازيكنان ميزبان، داور دستور به ادامه بازي داد.

در مقابل، اين رئال مادريد بود كه در دقيقه 51 بار ديگر صاحب يك ضربه پنالتي شد. اشتباه پونس و لو دادن توپ در مقابل آسنسيو باعث شد تا او مجبور به سرنگوني بازيكن رئال مادريد شود و داور هم بار ديگر نقطه پنالتي را نشان داد. اين بار كريم بنزما پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حركت بونو، دروازه را باز كرد.

بازيكنان ميزبان خيلي سريع به اين گل واكنش نشان دادند و چيزي نمانده بود كه در دقيقه 54 به گل تساوي برسند اما حضور به موقع كيلور ناواس، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

در حالي كه بازيكنان خيرونا سخت به دنبال زدن گل تساوي بودند، اين بود كه در دقيقه 59 به گل سوم رسيد. روي پاس در عمق عالي از ايسكو بود كه گرت بيل با بونو تك به تك شد و با يك ضربه بغل پاي مطمئن، كار را تمام كرد.

اين گل باعث شد تا از شدت حملات خيرونا تا اندازه اي كاسته شود و بازي براي دقايقي از تب و تاب بيفتد. اما در دقيقه 79، خيرونا مي توانست اختلاف را بار ديگر به يك گل كاهش بدهد ولي باز هم ناواس تسليم نشد.

در مقابل اين رئالي ها بودند كه در دقيقه 80، به گل چهارم رسيدند. پاس در عرض گرت بيل، روي تعلل مدافعان ميزبان به بنزما رسيد و او هم با يك ضربه محكم، بونو را مغلوب كرد.

در دقايق پاياني باز هم اين رئالي ها بودند كه ابتكار عمل را در دست داشتند اما توپ ديگري از خط دروازه ها عبور نكرد و بازي با برتري 4-1 رئال مادريد به پايان رسيد.

منبع:آخرين اخبار ورزشي نتايج زنده فوتبال

منبع:http://www.codetools.ir/realmadrid31.html


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۰:۳۷ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی