فيلم به وقت شام جديدترين اثر ابراهيم حاتمي كيا كه در مورد دو خلبان ايراني است كه سعي دارند مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند

 دانلود فيلم به وقت شام 

فيلم‌هاي به وقت شام، به كارگرداني ابراهيم حاتمي كيا و پاپ كرن، ساخته ميلاد فرج اللهي در جشنواره فيلم‌ بوچئون كره جنوبي حضور خواهد داشت.
 ابراهيم حاتمي‌ كيا، فيلم ساز ايراني براي تبليغات عجيب فيلم «به وقت شام» در پرديس سينمايي كوروش، از مردم عذرخواهي كرد.

دانلود فيلم به وقت شام دانلود فيلم به وقت شام دانلود فيلم به وقت شام
 چهره‌هاي مطرحي چون محمد جواد ظريف و عزت الله ضرغامي پس از تماشاي فيلم به وقت شام ابراهيم حاتمي كيا درباره آن اظهار نظر كرده‌اند كه در ادامه مروري بر آن‌ها خواهيم داشت.
 به وقت شام، جديدترين ساخته ابراهيم حاتمي كيا بوده كه قرار است در سي و ششمين دوره جشنواره فيلم فجر اكران شود. حاتمي كيا يكي از برجسته‌ترين كارگردانان حال حاضر سينماي ايران است كه از سال ۱۳۵۹ تا به امروز در زمينه‌هاي كارگرداني، نويسندگي، تدوين و بازيگري مشغول فعاليت است. او كه آثار فاخري همچون باديگارد، به رنگ ارغوان، آژانس شيشه‌اي، از كرخه تا راين و... را در رزومه هنري خود دارد، اين بار با فيلمي فراتر از مرزهاي جغرافيايي ايران به جشنواره فيلم فجر آمده است. اين فيلم كه با سرمايه گذاري سازمان هنري رسانه‌اي اوج ساخته شده، فيلمبرداري خود را در ماه خرداد آغاز كرده و بيشتر صحنه‌هاي آن در لوكيشن‌هاي نظامي مانند فرودگاه‌هاي نظامي تهران، شهرك سينمايي دفاع مقدس، پايگاه هوايي شيراز و... فيلمبرداري شده است. اين فيلم با بازي بابك حميديان، هادي حجازي‌فر و جمعي از بازيگران سوري و لبناني، روايتگر دو خلبان ايراني است كه قصد دارند تعدادي از مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند. در ادامه مي‌توانيد خلاصه، عوامل و تصاويري از اين اثر را مشاهده كنيد.