در تاريخ امروز قصد داريم  بهترين سرويسهاي وبلاگ دهي و هميچنين  ابزار وبلاگ ايران را به شما معرفي كنيم . البته اين امر را صرفا از روي تجربيات خود در كار با چندين سرويس وبلاگدهي و بررسي نيازهاي حرفه اي يك وبلاگ درآمد زا مطرح ميكنيم . لذا هيچ مانع و محدوديتي در كسب درآمد با استفاده از ساير سرويس هاي وبلاگ دهي وجود ندارد و ميتوانيد بنا به نظر خود يكي از آنها را انتخاب كنيد . البته قبل از معرفي ميخواهيم تاريخچه مختصري از وبلاگ و وبلاگ نويسي خدمت شما ارائه نمائيم .

بهترين سرويس وبلاگ فارسي
وبلاگ يك صفحه‌ي شخصي است كه به افراد اجازه مي‌دهد تا آزادانه افكار و عقايد و دست نوشته‌هاي خود را در آن منتشر كنند . پديده‌ وبلاگ نويسي ابتدا در اواخر قرن بيستم با ظهور سرويس دهنده‌ي «بلاگر» اغاز شد و در اوايل قرن بيست و يكم با تاسيس «پرشين بلاگ» به عنوان اولين سرويس دهنده‌ي وبلاگ فارسي زبان در ميان فارسي زبانان محبوبيت فراواني يافت. استقبال از وبلاگ نويسي در ميان فارسي زبانان به اندازه‌اي بود كه امروزه ميليون‌ها وبلاگ نويس فارسي زبان در فضاي مجازي حضور دارند. بي ترديد رايگان بودن و ساده بودن ساخت يك وبلاگ و در كنار آن امكان انتشار آزادانه  عقايد افراد در فضايي مجازي از مهم‌ترين عوامل پيشرفت و گسترش وبلاگ نويسي تا به امروز بوده است. در ادامه شما را با چند سرويس دهنده‌ رايگان وبلاگ فارسي آشنا كرده و برخي از امكانات آن‌ها را با يكديگر مقايسه كرده و قابليت‌هاي منحصر به فرد هر سرويس را به شما معرفي كنيم و در آخر نيز پيشنهاد خود را جهت داشتن يك وبلاگ پر كاربرد خدمت شما ارائه مينمائيم .

ابزار وبلاگ ابزار وبلاگ حرفه اي  ابزار وبلاگ مذهبي  ابزار قالب وبلاگ كدتولز 

بلاگفا
ساده ، سريع ، قدرتمند! هميشه جزء بهترين ها بوده ، اما چند وقتي هست كه كاربراش رو ناراضي كرده .دليلش هم اينه كه برخي از كدها رو اجازه نميده تو سايت ثبت كنيم . براي مثال كدهايي كه قصد داريم براي تبليغات در سايت استفاده كنيم .

ميهن بلاگ
اين هم جزء بهترين هاست. هميشه در حال بروز رساني هست و امكانات بهتري نسبت به بقيه سرويس دهندگان ارائه ميكنه.

پرشين بلاگ
پرشين بلاگ به عنوان اولين سرويس دهنده‌ي وبلاگ فارسي زبان با آدرس ( persianblog.com ) از خرداد 81 آغاز به كار كرد. اما پس از گذشت چند سال در سال 86 اين دامنه به سرقت رفت و از آن پس پرشين بلاگ با آدرس ( persianblog.ir ) به فعاليت خود ادامه داد. هر چند پرشين بلاگ همواره در سال‌هاي اخير سرويس دهنده‌اي ساده و كم امكانات محسوب مي‌شد اما در ماه‌هاي اخير امكانات متنوع و منحصر به فردي از جمله نمايش زنده‌ي امار در پنل مديريت وبلاگ و امكان Like زدن در وبلاگ‌ها براي خوانندگان هر وبلاگ (فقط خوانندگاني كه در پرشين بلاگ عضو باشند) را ارائه داده است .

حرفه اي كردن وبلاگ

براي حرفه اي كردن وبلاگ مي توانيد از  , نظرسنجي,آمارگير,ساعت وبلاگ,آپلود عكس و فايل وبلاگ,حديث وبلاگ,جستجوگر گوگل وبلاگ وضعيت آب و هوا وبلاگ ,فال حافظاستفاده كنيد.

بلاگ اسكاي
بلاگ اسكاي دومين سرويس دهنده‌ي وبلاگ فارسي زبان است كه از فروردين ماه سال 82 (تنها چند ماه پس از تاسيس پرشين بلاگ) اغاز به كار كرد و فروردين امسال وارد دوازدهمين سال فعاليت خود شد و تا به امروز در مقايسه با ساير سرويس دهنده‌هاي با سابقه‌ي وبلاگ فارسي زبان با فراز و نشيب كمتري مواجه بوده است.امكانات جالبي داره ، و ميشه گفت جزء پيش كسوت هاست.

وبلاگهاي زيادي براي وبلاگ نويسي وجود داره كه ما در اينجا به ذكر نام همين چند وبلاگ بسنده كرديم .حال  بعنوان يك وبلاگ كارآمد قصد داريم سرويس وبلاگ دهي بيان رو خدمت شما معرفي كنيم ..

بيان

پيشنهاد ما به شما استفاده از سرويس وبلاگ دهي بيان ميباشد يا رزبلاگ با استفاده از قالب وبلاگ . وبلاگ هاي بيان داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است كه از ساير سرويس هاي وبلاگ دهي ايراني برتري محسوسي دارد . از مهمترين ويژگي هاي وبلاگ دهي بيان ميتوان موارد زير را نام برد .

– فضاي اختصاصي براي عكس و فايل ها

– امكان محافظت از مطالب مهم يا اختصاصي

– عدم نمايش تبليغات در وبلاگ

– آمار گير پيشرفته بازديد كنندگان هر بلاگ

– بروز رساني وبلاگ با پيامك

– امكان ايجاد صفحات اختصاصي و مستقل

– بهينه سازي وبلاگ براي موتور هاي جستجو

– ايجاد نقشه سايت براي موتورهاي جستجو

– مديريت پيوندهاي مورد علاقه

– تعيين سطوح دسترسي براي نويسندگان

– قالب هاي منحصر به فرد و اختصاصي

– امكان ايجاد موضوعات بصورت تو در تو

– امكان راي گيري و نظر سنجي مطالب

– امكان ياداشت گذاري در مركز مديريت

– امكان افزودن امكانات اختياري به وبلاگ

نصب وبلاگ بر روي دامنه و اضافه نمودن برخي از امكانات به وبلاگ با پرداخت مبلغ مختصري امكان پذير است كه با توجه به امكانات فوق اين هزينه بسيار ناچيز خواهد بود .

درنهايت مي توانيد از ابزارهاي زير استفاده كنيد.

تلگرام وبلاگ  و متن متحرك وبلاگ و جدول ليگ برتر وبلاگ اوقات شرعي وبلاگ  و اسكرول بار وبلاگ است

تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ,هدايت به بالاي صفحه وبلاگ  فرم تماس وبلاگ بك لينك رپورتاژ آگهي گوگل پلاس وبلاگ  دعاي عهد وبلاگ   تبديل تاريخ وبلاگ

 

وبلاگ نويسي