picnik

picnik

دانلود فيلم عزيز ميليون دلاري

دانلود فيلم عزيز ميليون دلاري

 

دانلود فيلم عزيز ميليون دلاري

بازيگران فيلم عزيز ميليون دلاري :

رضا شفيعي جم – علي صادقي – ابراهيم كريمي – امير غفارمنش – آرام يوسفي نيا – شميلا تابش – بابك كرباسيون – مرتضي ريحاني – زهره مولوي – افسانه ناصري – محمدحسين هاديان – هوشنگ حريرچيان

 

خلاصه داستان عزيز ميليون دلاري :
فيلمي كه به تازگي منتشر شده و با حضور بهترين بازيگر مشهور براي طنز علي صادقي.داستان فيلم در مورد ثروتمندترين مرد دنيا كه پدربزرگ علي صادقي در فيلم ميشود اردشير مشكين پولدارترين مرد دنياست او اين همه ثروت را براي نوه ي خود كه گم شده ميخواهد بگذارد اما او پيدايش نيس و او همه جا را به دنبال او ميگردد تا پيدايش كند.اين موضوع باعث ميشود كه زندگي او و اطرافيانش تغييراتي بكند و نتوانند راحت زندگي كنند….پيشنهاد ميكنم حتما اين فيلم جالب و طنز را ببينيد…
درباره فيلم عزيز ميليون دلاري :
نوع : سينمايي | ساخت : ايران | موضوع : كمدي | نويسنده و كارگردان : اميد نياز | تهيه كننده : محمد فضيله | سال توليد : 1396 | سال انتشار : 1397 | مدت زمان : 90 دقيقه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۹:۳۲ توسط:picnik موضوع:

دانلود فصل دوم سريال ساخت ايران ۲

دانلود فصل دوم سريال ساخت ايران ۲
 
در چه مرحله اي است؟ آن طور كه در خبرها آمده، قرار است سريال بهمن در كشور چين كليد بخورد.كي مي آيد؟ اين يكي را فعلا اصلا نمي شود پيش بيني كرد. قرار است بخش هايي از آن خارج از ايران ضبط شود و طبيعتا مشكلات خاص خودش را دارد.كيا بازي مي كنند؟ از بين بازيگران فصل اول، نيك نژاد فعلا محمدرضا گلزار و امين حيايي، يعني همان زوج اصلي را انتخاب كرده و غير از آن ها روي محسن كيايي هم دست گذاشته.
چقدر هيجان انگيز است؟ ساخت ايران در فصل اول، سريال جذابي نبود. محمدرضا گلزار خيلي دير به سريال اضافه شد و از آن جايي كه تركيب بازيگران و نقش ها مشخص شده بود، نقش بلندي براي او وجود نداشت. براي همين هم از نويسنده ها خواستند نقش كوتاهي را كه گلزار قرار است بازي كند، طولاني تر و مهم تر نشان دهند. نويسنده اصلي مخالفت كرد و نويسنده جديد هم نتوانست با اين تغييرات، كار درستي تحويل دهد. با همه اين اوصاف اما سريال به خاطر زوج گلزار و حيايي، ديده شد. 
حالا اما وضعيت فرق دارد. نيك نژاد از همين اول مي داند دو كاراكتر اصلي دارد و بايد قصه را با اين دو تا جلو ببرد و اين اتفاق معقول تر است. بعيد است يك كار كمدي با گلزار و حيايي و محسن كيايي، جذاب نباشد.از چي بايد بترسيم؟ فصل اول ساخت ايران به خاطر اعمال سليقه هاي غيرتخصصي، وارد شدن ناگهاني يك سوپراستار، آسيب ديد حالا معلوم نيست از اين جور اعمال سليقه ها در فصل دوم هم وجود داشته باشد يا نه.دانلود فصل 2 سريال ساخت ايران

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۸:۳۲ توسط:picnik موضوع:

دانلود فصل سوم سريال شهرزاد

دانلود فصل سوم سريال شهرزاد

 

فصل سوم سريال شهرزاد نوعي منحصر به فردترين قسمت اين سريال محسوب مي‌شود. قسمتي كه از لحاظ محتوا غني است و در روايت با پيچش‌هاي داستاني پي در پي، آدرنالين بيننده را به سقف مي‌چسباند. قسمتي كه شهرزاد را از لحاظ كيفي به اوج مي‌رساند و تقريبا در تمام خرده‌داستان‌هايي كه به نمايش مي‌گذارد، بهترين پرداخت ممكن را به مخاطب تحويل مي‌دهد. سريال در ابتدا برايمان روشن مي‌كند كه تلاقي مسير دو خط داستاني «فرهاد» و «شيرين-صابر» كاملا اتفاقي بوده و خبري از شم كارآگاهي ماوراالطبيعي سروان آپرويز نيست. سريال در همين ابتدا نشان مي‌دهد كه داستان بيش از پيش پيچيده شده است و مي‌توان اميدوار بود كه سريال شهرزاد قرار است از شر كليشه‌هاي روايي سريال‌هاي ايراني در پايان‌بندي رها باشد. پس از گفت گوي آپرويز و الياس مستقيم به سراغ فرهاد، صابر و شيرين مي‌رويم؛ جايي كه اين سه خيلي زود و پس از يك مكالمه ساده با يكديگر هم‌پيمان مي‌شوند و قرار مي‌شود با هم‌فكري به سراغ دشمنان مشترك‌شان بروند. هم پيمان شدن اين سه شخصيت حداقل مي‌توانست از نظر ديالوگ‌نويسي كمي پيچيده‌تر و بهتر باشد.

 

در ادامه سريال سراغ پرداخت به خانواده سعادت مي‌رود. خانواده‌اي كه شايد پرداختن به‌ آن غيرمنطقي باشد اما در اين اپيزود پرداخت به اين خانواده موجب پايان يافتن نسبي خط داستاني هوشنگ بود. اتفاقي كه به دليل پيشينه اين شخصيت نه‌تنها منطقي است، بلكه بن‌مايه‌اي اخلاقي هم دارد. با اينكه نحوه خودكشي كردن هوشنگ در نوع خود جالب توجه است و به مفاهيم اخلاقي مانند نتيجه‌ي خيانت به كشور و خانواده هم اشاره دارد اما شيوه‌هاي بهتري هم براي پرداختن به اين اتفاق وجود دارد. ساده‌ترين نمونه اين است كه قباد يا نصرت هوشنگِ مهره سوخته را از بازي حذف كنند. البته نكته‌اي كه در رابطه با حذف اين كاراكتر وجود دارد، يكي اين است كه هوشنگ به واسطه گذشته ذلت‌بارش به مرز جنون رسيد و همين جنون او را به كام مرگ كشاند. نكته بعد اين كه كاراكتر هوشنگ با تمام اعمالي كه انجام داده بود، از دنيا پاك نشد، بلكه به نحوي پايش در دنيا بند ماند. نكته‌ي مهم و آخر هم اينكه اين حذف كاراكتر هوشنگ مي‌تواند نشانه‌اي بر اين باشد كه سازندگان حواس‌شان به پايان سريال است و كم‌كم دست به كار شده‌اند تا نقشه‌هايشان را براي پايان‌بندي سريال شهرزاد پياده كنند.

 

سريال شهرزاد دقيقا پس از ماجراي خودكشي‌شدن هوشنگ، وارد جنايي‌ترين تم خود شد. جايي كه آپرويز براي فرهاد نقشه مي‌چيند و فرهاد به واسطه همان نقشه به حساب سرهنگ تيموري مي‌رسد. سكانسي كه به كمك فلش بك‌هاي ذهن آپرويز درباره وقايع پيشين، توانست ارتباط خوبي با مخاطب برقرار كند و بيننده را به خوبي در متن ماجرا قرار دهد. جايي كه فرهاد و صابر با يك نقشه حساب شده و كلاسيكِ بزن بهادري سرهنگ تيموري را مي‌دزدند و يكي از بهترين نمايش‌هاي ممكن را براي بازجويي‌اش اجرا مي‌كنند. ماجرايي كه به رويارويي نماد آزادي‌خواهي (فرهاد) و نماد فساد (سرهنگ تيموري) منجر مي‌شود و در متنش فرهاد بازجويي از بي‌گناهان را كاري حقيرانه مي‌داند و در اقدامي كاملا نمادين، نامه اعمال شرارت‌بار تيموري را روي درجاتش سنجاق مي‌كند. در انتها نيز غيرقابل پيش‌بيني‌ترين فرضيه براي مرگ تيموري به حقيقت تبديل مي‌شود و او به دست سرهنگ آپرويز به قتل مي‌رسد. قتلي كه باز هم به واسطه بازي بي‌نقص امير جعفري و البته مصطفي زماني و اميرحسين فتحي به يكي از سكانس‌هاي منحصربه‌فرد شهرزاد تبديل شده است.

 

همين بسنده نمي‌كند و در يك پيچش ديگر، اكرم تصميم مي‌گيرد به شهرباني برود و براي نجات فرزندش همه چيز را لو بدهد تا كار براي آپرويزي كه در دوران شانسش بود، در يكي از سخت‌ترين حالات ممكن قرار بگيرد. در سكانس اعترافات اكرم مانند سكانس بيمارستان شاهد فلش بك‌هايي به گذشته بوديم. البته هرچه فلش بك گذشته آپرويز در روند شكل‌گيري ارتباط مخاطب و سريال موثر بود، ديگر فلش‌بك هاي اپيزود غير ضروري بودند. چرا كه سريال بايد به مخاطبش فضاي فكر كردن بدهد و باعث شود مخاطب با فكر كردن روي مفاهيم سريال با آن ارتباط برقرار كند و استفاده بيش از اندازه از المان‌هايي مانند فلش‌بك جلوي اين امر را مي‌گيرد.

 

قسمت سيزدهم از فصل سوم سريال شهرزاد با پرداخت به خرده داستان‌ها، حذف درست شخصيت‌ها و روايت محكم، تبديل به يكي از بهترين اپيزودهاي اين سريال شد. اين اپيزود با اين كه از مشكلاتي هم رنج مي‌برد اما به خوبي مخاطب را درگير مي‌‌كند و با پايان‌بندي خود به مخاطب هفت روز وقت مي‌دهد تا براي چند اپيزود باقي‌مانده‌ي سريال، فرضيه‌پردازي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۶:۵۱ توسط:picnik موضوع:

دانلود فيلم گشت ارشاد 2

 
دانلود فيلم گشت ارشاد 2
 

اين مطلب بيش از آنكه تحليل فيلم گشت دو باشد بررسي موشكافانه علت توجه مخاطبين به آثار كمدي است. اينكه چرا در كشور ايران تا اين حد فيلم‌هاي كمدي تحريك‌كننده هستند و معمولاً فروش بالايي دارند. مواد لازم جهت جذب مخاطب يك شخصيت يا گروه احمق است. چند مرد كه از جامعه دور بوده‌اند (زندان معمولاً بهانه خوبي است) و همين حماقت باعث مي‌شود بين آن‌ها شوخي كلامي به وجود آيد. نكته دوم استفاده ابزاري از زنان است. در ديدگاه اين فيلم‌ها زن مفهوم والايي ندارد و به عنوان آنچه كه قهرمانان (همان احمق‌ها) به دنبالش هستند در فيلم گنجانده مي‌شوند. زناني كه دست‌نيافتني‌اند و اين رسيدن نياز به عمل قهرمانانه (بخوانيد بزن و بهادر بازي) دارد. حال تفاوتي ندارد كه زن سرمايه‌داري بيوه باشد يا گروه موسيقي يا دانشجو، مهم آن است كه همسايه باشد و مجرد. مهمترين مسائلي كه در اين شكل سينما از آن سخن مي‌رود نيز از نياز جامعه برگرفته شده است يعني پول. قهرمان‌ها به دنبال پول هستند و به راحتي هم به آن دست پيدا مي‌كنند چون درست است كه گروهي احمقند اما فراموش نكنيد كه دست بالاي دست بسيار است و هدف نويسنده در پيرنگ به هر قيمتي بايد به دست آيد. چند اشاره سياسي بي‌دليل و نامربوط به كليت ماجرا (اصلاً ماجراي كلي مگر وجود دارد؟)، تيكه‌هاي سياسي دم دستي و شوخي‌هاي مثبت ۱۸ هم كه به متن اضافه شود خود‌به‌خود تصور مهم بودن و جسور بودن اثر القا خواهد شد و فيلم از يك كمدي سخيف به يك فيلم ساختارشكن تبديل خواهد شد.

سراغ سينماي هند برويم. اغلب فيلم‌ها درباره جوان عاشق پيشه‌اي است كه مي‌خواهد به زني برسد اما براي آن نياز به پول دارد. او درگير ماجراي خطرناكي مي‌شود و در راه رسيدن به پول، عشق يا دختر مورد علاقه‌اش كتك مي‌خورد و تا مرز مرگ مي‌رود و در پايان هم به معشوق مي‌رسد يا نمي‌رسد. در گشت ارشاد يك (كه بدون شك نمونه بهتري نسبت به قسمت دومش است) همچين الگويي وجود دارد. سه احمق زرنگ در مسيرشان به زن‌ها دل مي‌بندند و براي رسيدن به آن‌ها بايد به پول برسند يا اينكه در بازي خطرناكي وارد شوند كه با جانشان بازي مي‌كند. الگو در قسمت دوم هم به همين شكل است. آش دست پخت كارگردان از موارد ذكر شده تشكيل شده كه در تاريخ سينما ثابت شده كه پولساز است. ديگر، بحث در مورد كليشه بودن، تكراري بودن، نبود قصه مركزي واحد و درگير كننده، شخصيت‌پردازي مرتبط با داستان اصلي و همه و همه بي مورد است. فيلم عملاً با هدفي جز سينما ساخته شده و درست در نقطه‌اي كه مواد لازم ذكر شده به هر طريق ممكن تهيه شد، فيلم ساخته مي‌شود و فروش خود را هم مي‌كند. سطح توقع مخاطب هم بالاتر از اين نخواهد رفت چون عملاً نمونه‌هاي بهتري وجود خارجي ندارد كه بتواند رقيب را از صحنه بيرون كند. از اجاره نشين‌ها ساخته داريوش مهرجويي و چند نمونه خوب ديگر كه گذر زمان عيارشان را مشخص كرده و تبديل به اثري ماندگار شده‌اند بگذريم، سينماي ايران سال‌هاست كمدي درجه يك و خوبي به خود نديده است.

فيلم پر از اتفاق و حادثه است. سه شخصيت در خيابان با ماشين مي‌روند كه تصادف مي‌كنند. اين تصادف باعث مي‌شود پولاد كيميايي كه حافظه‌اش را از دست داده محل خفاي دشمن ساعد سهيلي را كشف كند. راستي اگر حافظه او پاك شده چرا تصميم مي‌گيرد وارد گروه احمق‌ها شود و با آن‌ها هم مسير شود؟ از آن مهمتر اين چه نيروي شگفتي است كه هر كجاي داستان كه نويسنده اراده كند از اسرار خبر مي‌دهد و هر كجا كه نكند نمي‌دهد. دشمن قهرمان‌هاي داستان در مسير داستان بسيار مخوف و ترسناك جلوه مي‌كند اما در انتهاي ماجراي، بي‌دست و پا همه طلاها را تحويل قهرمان‌ها مي‌دهد. چرا؟ چون نويسنده حوصله آن را ندارد كه زحمت بيشتري به خود براي افزايش كشمكش يا سطح درگيري بدهد. بلاخره مردم از فيلم حمايت خواهند كرد و افزايش سطح كشمكش گاهاً به ضرر فروش فيلم هم خواهد بود. در نتيجه مهمترين موقعيت‌هاي كمدي فيلم دستشويي گرفتن غيب‌گو موقع شكار يا خالي‌بندي‌هاي ساعد سهيلي براي دختر ساززن است كه عقبه‌ ‌آن به ممل آمريكايي و امثالهم بازمي‌گردد.

اما چرا مخاطب اين نوع از سينما را دنبال مي‌كند؟ مشخصاً به دليل نبود قصه مركزي واحد كه درگيركننده باشد اغلب مخاطبين پس از اتمام فيلم چيز ارزشمندي دستگيرشان نشده و براي ارضاي حس رضايتمندي خود مجبورند به شوخي‌ها و تيكه كلام‌هاي مثبت ۱۸ فيلم اشاره كنند و جسارت فيلمساز را در استفاده از اين كلمات تحسين كنند. يا تيتراژ انتهايي فيلم را مثال بزنند كه همچون نماي پاياني فيلم از فيلم‌هاي جيمز‌باند گرته‌برداري شده و تا به حال كمتر در سينماي ايران ديده شده است. حال آنكه اگر سينما قرار باشد به چند شوخي و بذله‌گويي تقليل پيدا كند كه سريال‌هاي تلويزيوني يا شبكه خانگي در اين زمينه موفق‌تر هستند. مشكل بزرگ به اين بازمي‌گردد كه فيلمساز وقتي پس از ساختن قسمت يك فيلمش فروش قابل ملاحظه‌اي كند و اعتبار خود و عنوان فيلمش را دريافته باشد و همچنين بداند كه مخاطبين به دنبال چه به سينما مي‌آيند، بدون داشتن پيرنگي دقيق يا قصه‌اي جذاب با دستمالي شوخي‌ها و ايده‌هاي فيلم قبلي كه موفق هم بوده است سراغ قسمت تازه مي‌رود و در اين بازي حلقه دوم ماجرا كه مخاطبين هستند بيشترين كمك را به باقي ماندن اين شكل از ابتذال در سينما مي‌كنند. اين ماجراي غم‌انگيز تبديل به مسئله تخم‌مرغ و مرغ شده است. سرمايه‌داران و تهيه‌كننده‌ها به دنبال فيلم‌هاي كم‌ريسك براي سرمايه‌گذاري هستند و طبق شواهد، كمدي‌هاي مبتذل بهترين فروش را در سينماي ايران داشته‌اند. از طرفي عامه مردم سينما را براي تفريح و خنديدن محل مناسبي مي‌بينند و لاغير. در نتيجه تمايل بيشتري براي ديدن اين‌چنين فيلم‌ها دارند. سوال اينجاست كه مگر سينماي ايران به جز كمدي‌هاي مبتذل و فيلم‌هاي اجتماعي اشك‌آور در طول سال چند اثر با فضايي متفاوت دارد كه بتواند سليقه‌ مخاطب را تغيير دهد و جريان اصلي سينما، تهيه كننده و مخاطب را به جهت ديگري بكشاند؟

سراغ شخصيت‌هاي همسايه برويم. اگر همه زنان فيلم حذف مي‌شدند فيلم چه ضربه‌اي مي‌خورد؟ وقتي خانه پلمب مي‌شود، شخصيت‌ها پس از تصادف ماشين به خانه دختران مجرد مي‌روند تا پولاد كيميايي بار ديگر شوخي دستمالي شده قسمت قبل (خوردن يك نفس نوشابه) را تكرار كند و پس از آن يادش بيايد كه دشمن دقيقاً در چه موقعيت جغرافيايي قرار دارد. اگر اين اتفاق در پارك رخ مي‌داد فيلم چه ضربه مشخصي مي‌خورد؟ اما مشكل از اين هم حاد‌تر است. فيلم با رهايي از زندان آغاز مي‌شود. حاجي ديگر علاقه كمتري به خلاف دارد و جامعه نيز تغيير كرده است. تا اينجا الگوي مشخصي به ذهن تداعي مي‌شود اما از اين مرحله به بعد عملاً در فيلم اتفاق مهمي نمي‌‌افتد. آيا واقعاً يك فيلم سينمايي ساخته شده كه قصه اصلي آن فالگيري و غيب‌گويي است؟ چه خطر يا همذات‌پنداري در اين شكل از داستان وجود دارد؟‌ فيلم عملاً قصه‌اش شروع نمي‌شود و مخاطب در گير و دار آنكه چه چيز قابل پيگيري در فيلم وجود دارد مجبور است به شوخي‌هاي ساده شخصيت‌ها بخندد تا احساس نكند پولي كه بابت بليط داده هدر رفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۵:۱۶ توسط:picnik موضوع:

دانلود فيلم گنجشكك اشي مشي

 
دانلود فيلم گنجشكك اشي مشي

فيلم گنجشكك اشي مشي خلاصه داستان :اپيزود اول (بن بست) : نوجوان 15 ساله‌اي كه پس از سه سال زنداني بودن از كانون اصلاح و تربيت آزاد مي‌شود قادر نيست تا ردي از مادرش كه خود را از او مخفي مي‌كند، بيابد.

اپيزود دوم (نفس): درباره نسيبه است كه با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را كه سال‌ها پيش به سپيده واگذار كرده پس بگيرد.

اپيزود سوم (مرا بشنو) : درباره نرگس دختر ناشنواي پانزده ساله اي است كه نوجواني موفق و مورد توجه است.اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد عليرضا درآورد و اين ازدواج اجباري به معني فرو ريختن كاخ آرزوهاي نرگس است.
نام فيلم : گنجشكك اشي مشي

كارگردان : مسعود كرامتي، غلامرضا رمضاني و وحيد نيكخواه آزاد

فيلمنامه : وحيد نيكخواه آزاد

تهيه كننده : بنياد سينمايي فارابي

كشور : ايران      

زبان : فارسي         

دانلود فيلم مصادره
دانلود فيلم عصباني نيستم
دانلود قسمت دوم سريال ممنوعه
دانلود قسمت سوم سريال ممنوعه
دانلود قسمت اول سريال ممنوعه
دانلود سريال ممنوعه
دانلود فيلم لونه زنبور
دانلود فيلم آذر
دانلود فيلم قاتل اهلي
دانلود فيلم خفگي
دانلود فيلم صفر تا سكو
دانلود فيلم شكلاتي
دانلود فيلم تابستان داغ
دانلود فيلم لاتاري
دانلود فيلم سد معبر
دانلود فيلم فراري
دانلود فيلم هاري
دانلود فيلم ايراني
فيلم ايراني
ابزار وبلاگ
تعبير خواب
رئال
 امروز
كوتاه كننده لينك
عكس پروفايل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۳:۴۳ توسط:picnik موضوع:

دانلود سريال گلشيفته

دانلود سريال گلشيفته

دانلود سريال گلشيفته

سريال گلشيفته نخستين تجربه سريال سازي بهروز شعيبي در شبكه نمايش خانگي مي باشد. بازيگر و كارگردان جواني كه پيش از اين با ساخت فيلم « دهليز » و پس از آن « سيانور » در سينما خوش درخشيده بود و انتظارات را از خود بالا برده بود. اما شعيبي اينبار تصميم گرفت تا از قاب سينما خارج شود و براي شبكه نمايش خانگي كه اين روزها رونق خوبي هم دارد سريال بسازد. سريالي كه پيش از انتشار با تبليغات فراوان محيطي و مجازي مواجه شد كه در اين ميان، سهم مهناز افشار و حواشي ممنوع التصويري اش براي تبليغات محيطي اين سريال بيش از همه بود.

« گلشيفته » درباره دختر جوان يزدي به نام گلي ( نازنين بياتي ) كه در علم و تحصيل نخبه اما در روابط اجتماعي اش ناموفق است مي باشد. وي اخيراً به عنوان رتبه برتر دانشگاه سراسري برگزيده شده. به همين جهت او بايد به تهران برود و ساكن اين شهر بزرگ شود. اما پدر به شدت سنتي و وابسته او ( مهدي هاشمي ) نمي تواند دوري گلي را تحمل كند و همراه او به تهران مي آيد. همزمان، راحله گلشيفته ( مهناز افشار ) كه به تازگي به رياست دانشكده منصوب شده اضطراب فراواني براي روز كاري اش دارد و...

دانلود فيلم حريم شخصي
دانلود فيلم آذر
دانلود فيلم لونه زنبور
دانلود فيلم عصباني نيستم
دانلود فيلم صفر تا سكو
دانلود فيلم لاتاري
دانلود فيلم فراري
دانلود فيلم ما خيلي با حاليم
دانلود فيلم رگ خواب
دانلود قسمت اول سريال ممنوعه
دانلود سريال ممنوعه
دانلود فيلم
دانلود فيلم ايراني
هي فيلم
دانلود فيلم زرد
دانلود فيلم عشقولانس
هي فيلم
دانلود فيلم تابستان داغ
دانلود فيلم سارا و آيدا
دانلود فيلم پل خواب
دانلود فيلم مادر قلب اتمي
دانلود فيلم آينه بغل
دانلود فيلم سد معبر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۱:۵۱ توسط:picnik موضوع:

دانلود فيلم خالتور

دانلود فيلم خالتور

دانلود فيلم خالتور

داستان فيلم خالتور

زندگي سه جوان موزيسين كه سعي زيادي دارند اسير موسيقي بازاري نشوند و به اجراي قطعات موجه بپردازند اما عدم استقبال مخاطبان موجب ميشود به سراغ نوعي از موسيقي بروند كه عليرغم جدي گرفته نشدن از سوي كارشناسان، مخاطبان فراواني دارد.

آرش معيريان هميشه نشان داده در ساخت فيلم هاي كمدي مثل آس و پاس و خالتور مهارت خاصي دارد .

بازيگران فيلم خالتور

پوريا پورسرخ

محمدرضا شريفي نيا

مهران غفوريان

سحر قريشي

مريم اميرجلالي

اميرحسين صديق

علي صادقي

محمدرضا هدايتي

اصغر سمسارزاده

نمايش فيلم خالتور در سينما

به گزارش سلام سينما مراسم اكران خصوصي فيلم سينمايي «خالتور» به كارگرداني آرش معيريان با حضور هنرمندان و اهالي رسانه، چهارشنبه 10 آبان ماه در سينما عصر جديد برگزار شد.

نقد فيلم خالتور

متاسفانه فيلم خالتور ببسيار مبتذل و بي مايه تر از فيلم ھاي قبلي دفتر پويا فيلم مانند شاھكار جديد آنھا (پاتو كفش من نكن ) درآمده است انگار آنھا دارند با سرعت نور به سمت قھقراي سينمايي حركت مي كنند اين دو نفر يعني عبدالله عليخاني و محمدحسين فرحبخش فقط سعي دارند از علاقه مردم به فيلم ھاي كمدي سو استفاده كنند و براي خود كار و كاسبي سود آوري راه بياندازند حالا در اين درميان تماشاگر ناراحت و ناراضي از سينما خارج شد به درك ولي گويا آنطور كه با فروش فيلم قبلي آنھا (پاتو كفش من نكن ) ديدم كاسبي سينمايي آنھا آنطور كه بايد جواب نمي دھد و براي آنھا سود آور نيست

نظر عبدالله عليخاني درباره فيلم خالتور

عبدالله عليخاني تھيه كننده «خالتور» اظھار داشت: منطبق با قرارداد ثبت شده در شوراي صنفي نمايش «خالتور» از نوزدھم مھرماه و بعد از پشت سر گذاشتن ايام عزاداري سيدالشھداء(ع) در گروه سينمايي قدس اكران شد.

عليخاني ادامه داد: برنامه ھاي تبليغي ويژه اي را براي معرفي فيلم به مخاطبان داشتيم و سعي كرديم تسھيلاتي را فراھم كنيم كه خانواده ھا بتوانند در شرايط خوبي فيلم را ببينند.

عليخاني با تأكيد بر لزوم تنوع اكران در نيمه دوم سال افزود: بايد شرايطي فراھم شود كه در نيمه دوم ھم مانند نيمه اول آثاري در گونه ھاي مختلف از ملودرام تا كمدي و حتي آثاري با درونمايه نقد اجتماعي روي پرده بروند كه بتوانيم مخاطب را تا انتھاي سال در سينماھا داشته باشيم و از اين رھگذر ھمه توليدكنندگان به سود برسند.

دانلود فيلم به وقت شام
دانلود فيلم آمين خواهيم گفت
دانلود قسمت سوم سريال ممنوعه
دانلود قسمت دوم سريال ممنوعه
دانلود قسمت اول سريال ممنوعه
دانلود فيلم بدون تاريخ بدون امضا
دانلود فيلم اسرافيل
دانلود فيلم فيلشاه
دانلود فيلم جشن دلتنگي
دانلود فيلم رفتن
دانلود فيلم هزارپا
دانلود فيلم مصادره
دانلود فيلم لونه زنبور
دانلود سريال ممنوعه
دانلود فيلم تگزاس
دانلود فيلم هاري
دانلود فيلم نهنگ عنبر 2
دانلود فيلم لاك قرمز
دانلود فيلم زرد
دانلود فيلم مادر قلب اتمي
2 دانلود فيلم بلوك 9 خروجي
دانلود فيلم فراري
دانلود فيلم سد معبر
دانلود فيلم سارا ايدا
دانلود فيلم دريا و ماهي پرنده
دانلود فيلم آذر
دانلود فيلم قاتل اهلي
دانلود فيلم خفگي
دانلود فيلم لاتاري
دانلود فيلم شكلاتي
دانلود فيلم عصباني نيستم
فيلم ايراني
اشتراك گذاري ويديو 
اشتراك ويديو
فيلم شات
دانلود فيلم هزارپا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۹:۰۹ توسط:picnik موضوع:

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد

سال نود شش در حالي روزهاي آخرش را سپري مي‌كند كه هرروز و ماهش پر بود از مصيبت. آن‌قدر در اين سال به هم تسليت گفتيم كه ديگر اين واژه معنايي ندارد. غم روي غم و فاجعه روي فاجعه تلنبار شده و حالا در آخرين روزهاي اين سال، درحالي‌كه نفس‌هاي زمستان به شماره افتاده بيش از آنكه منتظر بهار باشيم منتظر يك فاجعه ديگر هستيم تا بار ديگر رخت عزا بر تن كنيم و تسليت‌هاي بي‌معني‌مان را حواله همديگر.

اگر نگاهي به جدول فروش فيلم‌هاي سال ۹۶ بيندازيد، به‌وضوح مشخص است كه مردم داغ‌ديده، امسال بيش از هرسال ديگري، به تماشاي فيلم‌هاي كمدي نشستند و بيش‌ازپيش از سينماي واقع‌گرا و تلخ دوري كردند. همين جدول يك معيار مناسب براي ارزيابي حال مردم است و يك شاخص كم‌اشتباه درباره شادي جامعه‌اي كه در آن زندگي مي‌كنيم. انگار خود اين جدول هم يكي ديگر از فجايعي است كه بايد به آن خو بگيريم و احتمالاً سال آينده هم منتظر تكرارش باشيم.

پرونده اكران سال ۹۶ بدون هيچ شگفتي بسته شد. امسال نه خبري از عاشقانه‌اي هندي چون «سلام بمبئي» بود و نه فاتحي از جشنواره كن چون «فروشنده». گيشه سال ۹۶ به‌مانند فيلم‌هاي اكران شده در اين سال، حال و هواي متوسطي دارد و با همين ميانه‌روي محض هم به كار خود پايان خواهد داد.

دانلود فيلم ايراني

با ما همراه باشيد تا نگاهي بيندازيم به پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سال ۹۶

دانلود فيلم ايراني

كمدي‌ها، پيشتاز و در صدر

۱ـ «نهنگ عنبر ۲، سلكشن رؤيا»: دومين قسمت از «نهنگ عنبر» به كارگرداني سامان مقدم، با بازي با همان كليشه‌هاي دوست‌داشتني قسمت اول و نوستالژي جذاب دهه شصت، توانست در مدت كوتاهي تمام ركوردها را جابه‌جا كند و در صدر جدول پرفروش‌ها جا خوش كند. دومين قسمت از اين فيلم، هيچ قصه تازه‌اي عرضه نكرد و «نهنگ عنبر ۲، سلكشن رؤيا» ازلحاظ ساختاري يك‌قدم به عقب بود، اما فرمولي كه مقدم در قسمت قبلي كشف كرده بود نياز به دست‌كاري چنداني نداشت و فروش بيش از بيست ميليارد فيلم هم اين ادعا را تائيد مي­كند. اگر در آينده‌اي نزديك شاهد قسمت سوم اين فيلم بوديد تعجب نكنيد؛ فرمول «نهنگ عنبر» اكنون حكم طلا را دارد.

 

۲ـ «گشت ۲»: «گشت ۲» بدون حاشيه‌ها و ماجراهايي كه «گشت ارشاد» را احاطه كرده بود به روي پرده رفت، آن‌هم درحالي‌كه حميد فرخ نژاد براي بازآفريني كاراكترش در جشنواره سال قبل نامزد سيمرغ بلورين شده بود؛ اما «گشت ۲» هم به‌مثابه «نهنگ عنبر ۲» از قسمت قبلي‌اش فاصله زيادي داشت و خرده داستان‌هاي بي‌ربط و چندتايي كنايه سياسي پراكنده، كليت فيلم را تشكيل مي‌داد و گزند و ديالوگ‌هاي نيشدار قسمت اول به «گشت ۲» راه نيافتند و سعيد سهيلي با رويكردي ميانه‌روتر از قبل يك كمدي قابل‌قبول و موفق براي گيشه ساخت كه اتفاقاً موفق هم بود.

دانلود فيلم ايراني

۳ـ «آينه‌بغل»: منوچهر هادي كه با ساخت «من سالوادور نيستم» طعم خوش موفقيت در گيشه را چشيده بود، بعد از درام اجتماعي «كارگر ساده نيازمنديم» دوباره به سراغ اين ژانر رفت. «آيينه بغل» از «سالوادور» خوش‌ساخت‌تر است و كمدي روان‌تري دارد. در كل تجربه فيلم‌سازي هادي در آخرين كارش، سبك و ساده است و بدون هيچ ادعايي فقط بيننده‌اش را مي‌خنداند. البته هادي سعي كرده در لابه‌لاي فيلمش انتقادهاي اجتماعي نسبت به تفاوت طبقاتي را نيز بگنجاند كه در سايه خنده و شوخي حاكم بر فيلم رنگ مي‌بازد. «آيينه بغل» موضوع ساده‌اي دارد و روايتي ساده‌تر، اما چيزي كه آن را به اين موفقيت رسانده است، حضور درخشان جواد عزتي است. البته اين فيلم همچنان در اكران است و فاصله كمي با رقباي ديگرش دارد و خيلي راحت مي‌تواند به پرفروش‌ترين فيلم سال و همچنين تاريخ سينماي ايران تبديل شود.

۴ـ «خوب، بد، جلف»: اولين تجربه فيلم‌سازي پيمان قاسم‌خاني، از بسياري جهات عجيب است. اول اينكه، چيز جديدي براي عرضه ندارد و بسط قصه «پژمان» در فضايي جديد است. از جهت ديگر، قاسم‌خاني با نگارش فيلم‌نامه «مارمولك» و همكاري طولاني‌اش با مديري يكي از بهترين گزينه‌ها براي يك فيلم كمدي شناخته مي‌شد اما «خوب، بد، جلف» با نگاهي سطحي و كمدي تكراري بااينكه درفروش موفق بود اما امتياز مثبتي در كارنامه قاسم‌خاني محسوب نمي‌شود.

۵ـ «اكسيدان»: «اكسيدان» اولين ساخته حامد محمدي، بيشتر در گروه طنز جا مي‌گيرد تا كمدي. انتقادات «اكسيدان» در وراي كاراكترهاي كليشه‌اي و روايت ضد فرهنگي‌اش، رنگ مي‌بازد و درنهايت زوج امير جعفري و جواد عزتي هستند كه بار اصلي كمدي فيلم را به دوش مي‌كشند؛ اما تفاوت اصلي «اكسيدان» با فيلم‌هاي پرفروش ديگر در اين است كه اساساً مخاطب صفر و يك مي‌طلبد. يا از آن خوشتان مي‌آيد يا از آن متنفر مي‌شويد كه اين هم از گزندگي انتقادات و بي‌پردگي و صراحت طنز فيلم مي‌آيد. «اكسيدان» باوجوداينكه از فيلم‌هاي موفق گيشه در سال ۹۶ بود اما نسبت به فيلم چهارم اين جدول، شش ميليارد كمتر فروخته است و همين تفاوت اساسي درفروش، برخورد مخاطب با اثر را آشكار مي‌كند و نشان مي‌دهد كه همچنان كمدي‌هاي صرفاً مفرح محبوب‌ترند.

دانلود فيلم ايراني

۶ـ «ساعت ۵ عصر»: اولين ساخته سينمايي مهران مديري كه به گفته خودش يك كمدي سياه بود، بيش از آنكه به‌واسطه محتوا و يا ساختار منحصربه‌فردش موفق باشد، با برند مهران مديري توانست به فروش بالادست يابد. «ساعت ۵ عصر» هم مانند «اكسيدان» يك طنز انتقادي است اما نسبت به آن گزنده‌تر و نيشدارتر. مديري گرچه در اولين تجربه فيلم‌سازي‌اش نشان مي‌دهد به‌جز ساخت مجموعه‌هاي نود شبي توانايي فيلم‌سازي هم دارد اما با ريتم و ساختار مشكل دارد و انسجام كلي اثرش به‌شدت دچار مشكل است. فروش كمتر از ده‌ميلياردي فيلم مديري، يك موفقيت است اما نه براي مرد شكست‌ناپذير سينما و تلويزيون ايران.

 

۷ـ «خالتور»: بازهم يك كمدي ديگر، اما به‌جرئت ضعيف‌ترين كمدي سال گذشته و حتي بدترين فيلمي كه در سال ۹۶ اكران شد، مهران غفوريان و علي صادقي در نقش‌هاي هميشگي‌شان، پوريا پورسرخ در نقش جوان اول فيلم و رقص و آوازهايي كه در تبليغات فيلم پررنگ شده بودند، خيل عظيم مشتاقان خنديدن و سرگرم شدن را به سينما كشاندند و خيلي‌هايشان را ناراضي روانه خانه كردند.

جايي براي سينماي اجتماعي نيست

۸ـ «رگ خواب»: ساخته تحسين‌شده حميد نعمت‌الله، جز معدود فيلم‌هاي جدي سال گذشته بود كه توانست ديده شود. بازي خوب ليلا حاتمي، موسيقي تأثيرگذار سهراب پورناظري و صداي جادويي همايون شجريان به‌علاوه نام خود نعمت‌الله به‌عنوان يك فيلم‌ساز توانا، توانست مخاطبان سينماي ايران را مجاب كند به تماشاي اين فيلم بنشينند. روايت نمادين «رگ خواب» به مذاق خيلي‌ها خوش نيامد، اما هيچ‌كس نمي‌تواند منكر خوش ساختي و بازي‌هاي خوب «رگ خواب» شود.

۹ـ «زرد»: «زرد» نمونه كاملي است كه چگونه مي‌توان مخاطب را گول زد و به سينما كشاند. كافي است جمعي از بازيگران جذاب و سوپراستارها را در كنار يكديگر جمع كنيد، فاجعه‌اي به تصوير بكشيد و در كنار اين‌ها تا مي‌توانيد شايعه و حاشيه بسازيد. «زرد» به‌جز اين‌ها هيچ برگ برنده‌اي ندارد و در مقايسه با فيلم‌هايي كه در ميانشان قرارگرفته فقط يك فيلم زرد است.

۱۰ـ «ماجراي نيمروز»: ديگر وقتش است كه محمدحسين مهدويان را نابغه سينماي امروزمان بناميم. مهدويان كه با «ايستاده در غبار» به شهرت رسيد در دومين اثرش در قالب يك تريلر پر افت‌وخيز و روايت يك ماجراي پليسي اما واقعي، توانايي قصه‌گويي‌اش را به اثبات مي‌رساند. مهدويان با «ماجراي نيمروز» هم رسالت تاريخي‌اش را به انجام مي‌رساند و هم به بهترين شكل سينماي قصه‌گو و كلاسيك را زنده مي‌كند و استقبال نسبي از اين فيلم نشان از برقراري ارتباط مهدويان و مخاطبانش دارد.

«خفگي» آخرين ساخته فريدون جيراني، با همه حاشيه‌ها و نظرات و موافق و مخالف در رده يازدهم اين ليست جاي دارد كه براي يك فيلم متفاوت و غير كمدي مي‌تواند موفقيت بزرگي به‌حساب آيد. «قاتل اهلي» مسعود كيميايي اما از شانس مشابهي برخوردار نبود و روايت بي‌سروته استاد كه قرباني روابط پدر و پسري شده بود با دو ميليارد و پانصد تومان فروش كارش را پايان داد تا شايد پاياني باشد بر همه حاشيه‌هاي اين فيلم. «خانه دختر» فيلم تكه و پاره شده شهرام شاه‌حسيني اما در رده سيزدهم قرار دارد و كنجكاوي مخاطبان براي رمزگشايي اين روايت و صحبت‌هاي درگوشي در مورد موضوع تجاوز پدر به دختر، فروش فيلم را به دو ميليارد و هشت‌صد و پنجاه ميليون تومان رساند. «صفرتا سكو»علي‌رغم همه پتانسيل‌هايش و تلاش‌هاي مهتاب كرامتي براي ديده شدن، بيش از حدود سيصد و نود ميليون فروش نكرد. البته اين اولين باري است كه يك مستند در جريان اكران اصلي حضور پيدا مي‌كند و همين ميزان فروش را نيز بايد به فال نيك گرفت؛ اما جالب‌ترين مورد جدول فروش فيلم‌هاي سال ۹۶، «قلب سفيد قاصدك‌ها» با فروش ۸۴ هزار تومان است. شايد ركورد پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران عوض شود اما به نظر مي‌رسد اين فيلم تا مدت‌ها لقب كم‌فروشترين فيلم را از آن خودكرده است.

دانلود فيلم

دانلود فيلم ايراني
دانلود فيلم ايراني
دانلود فيلم ايراني
دانلود فيلم ايراني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۴:۰۷ توسط:picnik موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

ابزار کد سایت وبلاگ خرید رپورتاژ آگهی عکس پروفایل عکس پروفایل عکس پروفایل خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما سفر نتایج زنده رئال مادرید تاریخ امروز تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی خرید رپورتاژ آگهی خرید شارژ ایرانسل

در كل اينترنت
در اين سايت

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی